تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هرگاه به نماز ايستادى، با دل به خدا رو كن تا او نيز به تو رو كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815295489




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش فرصت های سرمایه گذاری مازندران برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

همایش فرصت های سرمایه گذاری مازندران برگزار می شود ساری-ایرنا- رییس سازمان اقتصاد و دارایی مازندران از برگزاری همایش فرصت های سرمایه گذاری استان در خرداد ماه امسال خبر داد.


ˈ موسی ابن قاسم بیشه ˈ بعدازظهر چهارشنبه در نشست بررسی فرصت های سرمایه گذاری که با حضور استاندار مازندران در ساری برگزار شد، افزود: در این همایش که در ساری برگزار خواهد شد طرح های فرصت سرمایه گذاری تهیه شده از سوی دستگاه های اجرایی استان معرفی می شود.
وی با بیان اینکه شهرداری ها، دستگاه های اجرایی استان از جمله گردشگری، بنادر ، جهاد کشاورزی و شیلات ، شهرک های صنعتی ، و سازمان صنعت و معدن طرح های فرصت های سرمایه گذاری را ارایه می کند، بیان داشت: تا کنون شهرداری آمل با دو طرح ، گردشگری 13 ، برق منطقه ای 23 ، سازمان صنعت و معدن و تجارت شش و شیلات با دو طرح به عنوان فرصت های سرمایه گذاری به دبیرخانه همایش معرفی کردند.
قاسم بیشه گفت: مشخصات فنی ، توجیه اقتصادی ، مقدار سود آوری و بازگشت سرمایه این طرح ها به عنوان فرصت سرمایه گذاری مشخص شده است.
وی از تمامی مدیران دستگاه های اجرایی مازندران خواست تا بخشی از اعتبار خود را برای تهیه طرح های فرصت سرمایه گذاری هزینه کنند، خاطر نشان کرد: تنها راه جذب سرمایه گذاران به استان معرفی طرح های سرمایه گذاری که تمامی مسایل و مشکلات آن حل و فصل شده، است.
قاسم بیشه تصریح کرد: اگر مدیران بخشی از ماموریت ها و اضافه کاری های کارکنان خود را بزنند و اعتباری را برای تهیه طرح های فرصت سرمایه گذاری اختصاص بدهند ، در واقع در درازمدت به اقتصاد تمامی آحاد مردم به ویژه کارکنان استان کمک کردند.
مهدی سجودی مشاور سرمایه گذاری داخلی و خارجی استاندار مازندران از وضعیت جذب سرمایه گذاری در استان انتقاد کرد و گفت: اینکه سرمایه گذار پشت یک کارشناس محیط زیست ، یا دستگاههای مرتبط ساعت ها و روزها منتظر باشد، مقوله رونق اقتصادی و توسعه استان ره به جایی نخواهد رسید.
وی با بیان اینکه طرح های معرفی فرصت های سرمایه گذاری توسط دستگاههای اجرایی باید تهیه و تمایم مراحل اداری آن باید تمام شده باشد، بیان داشت: هم اکنون بسیاری از طرح های سرمایه گذاری نیمه تمام استان وجود دارد که به ردستی معرفی نشده است.
وی تصریح کرد: همین طرح های نیمه تمام انیگزه و رغبت سرمایه گذران را کم می کند.
مشاور استاندار در جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی مازندران گفت: امروز عزم دولت تدبیر و امید مشارکت دادن و حمایت تمام قد از بخش خصوصی است و اینکه مازندران بتواند براساس اولویت توسعه ای استان طرح های فرصت سرمایه گذاری معرفی کند یک امتیاز بزرگ محسوب می شود.
سجودی گفت: در حال حاضر سرمایه گذران بزرگی همچون پدیده شاندیز تمایل دارد تا در حوزه گردشگری سرمایه گذاری هنگفتی را در استان مازندران انجام بدهد.ک/2
2585/402
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن