تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق و باطل به مردم (و شخصيت افراد) شناخته نمى شوند بلكه حق را به پيروى كسى كه از آن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820471565




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بخش خصوصي ايران علاقه‌مند به مشارکت فعال در توسعه طرح‌هاي عمراني غناست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۸:۳ب.ظ)
جهانگيري در ديدار وزير مشاور امور خصوصي و عمومي غنا: بخش خصوصي ايران علاقه‌مند به مشارکت فعال در توسعه طرح‌هاي عمراني غناست جهانگيري گفت: ايران آمادگي دارد تجربيات خود را در بخش‌هاي مختلف صنعتي و خدمات فني و مهندسي در اختيار توسعه اقتصادي غنا قرار دهد.
به گزارش خبرگزاي موج، اسحاق جهانگيري ظهر امروز( چهارشنبه) در ديدار عبد الرشيد پلپو وزير مشاور در امور خصوصي و عمومي غنا، اظهار داشت: کشورهاي آفريقايي و از جمله غنا از جايگاه ممتازي در سياست خارجي جمهوري اسلامي ايران برخوردار هستند.
معاون اول رييس جمهور با تاکيد بر اينکه بخش خصوصي ايران علاقه‌مند به همکاري و مشارکت فعال در توسعه طرح‌هاي عمراني غناست افزود: ايران آمادگي دارد تجربيات خود را در بخش‌هاي مختلف صنعتي و خدمات فني و مهندسي در اختيار توسعه اقتصادي غنا قرار دهد.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني دولت، جهانگيري همچنين با اشاره به برگزاري کميسيون مشترک همکاري‌هاي اقتصادي دو کشور و شکل گيري توافقات متعدد، اظهار اميدواري کرد اين توافقات با پيگيري طرفين اجرايي شود و زمينه‌ساز توسعه جدي روابط ميان دو کشور باشد.
وزير مشاور در امور خصوصي و عمومي غنا نيز در اين ديدار اجلاس کميسيون مشترک همکاري‌هاي اقتصادي دو کشور را اجلاسي تاريخي توصيف و از انعقاد 10 قرارداد و توافقنامه در اين اجلاس ابراز خرسندي کرد.
عبد الرشيد پلپو همچنين خواستار ارتباط ميان بخش خصوصي دو کشور براي سرمايه‌گذاري و همکاري مشترک در بخش هاي مختلف نفت، گاز، مسائل آموزشي و فرآوري محصولات کشاورزي شد.
وي ابراز اميدواري کرد نشست کميسيون مشترک همکاري‌هاي اقتصادي دو کشور فصل نويني در روابط اقتصادي و تجاري ايران و غنا باشد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن