تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 5 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمت نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و تعليم دهيد، بفهميد و ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812567097




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشییع شهدای گمنام و دیدار استاندار با آیت الله هاشمی در صدر اخبار


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نگاهی به مهمترین عناوین مطبوعات استان قزوین تشییع شهدای گمنام و دیدار استاندار با آیت الله هاشمی در صدر اخبار قزوین-ایرنا- تشییع پیکر لاله های آسمانی ˈدو شهید گمنامˈ در قزوین و دیدار استاندار با آیت الله هاشمی رفسنجانی بیش از سایر اخبار توجه مطبوعات قزوین در این هفته را به خود جلب کرد.


به گزارش ایرنا، مطبوعات قزوین تقریبا هر دو خبر یاد شده را به طور مفصل در شماره این هفته خود بازتاب و پوشش دادند.
ناگفته نماند اگر آتش سوزی مهیب دیروز قزوین که در یک انبار روغن خودرو بوقوع پیوست و کار مهار آن هفت ساعت به طول انجامید زودتر اتفاق افتاده بود این حادثه هم به تیتر برجسته مطبوعات قزوین تبدیل می شد، ولی ظاهرا این اتفاق به هفته آینده موکول شد.
برگزاری نشست استاندار با احزاب و سفر علی مطهری به قزوین هم از دیگر اخباری بود که این هفته مطبوعات قزوین به آنها پرداختند.
روزنامه ولایت در شماره روز چهارشنبه خود به سفر علی مطهری به قزوین و حضور در جمع دانشجویان دانشگاه بین المللی امام (ره) که به بهانه هفته معلم صورت گرفت اشاره کرده است.
این روزنامه از بین صحبت های نماینده خبرساز تهران این عنوان را انتخاب کرده استˈ هیچ حکومتی و نظامی بی نیاز از نقد نیستˈ.
ولایت تیتر نخست روز سه شنبه خود را نیز به نشست احزاب سیاسی قزوین به دعوت استاندار اختصاص داد، ولایت تیتر مربوط به این خبر را ˈنگران فعالیت احزاب سیاسی در قزوین نیستمˈ از صحبت های استاندار انتخاب کرده است.
وضعیت بحرانی دشت قزوین که این روزها بیشتر رسانه های قزوین به آن پرداخته اند خبری دیگری است که ولایت به نقل از مدیرکل جهاد کشاورزی با عنوانی هشدار آمیز ˈدر 25 سال آینده، دشت قزوین به کویر تبدیل می شودˈ به چاپ رسانده است.
ولایت در چاپ اول هفته خود نیز خبر اولش را به دیدار استاندار و جمعی از مسوولان قزوین با آیت الله هاشمی رفسنجانی اختصاص داده است.
تشییع پیکر شهدای گمنام در دانشگاه علوم پزشکی، ضرورت اختصاص یارانه مناسب به بخش کشاورزی و همایش پیاده روی خانواده از دیگر عناوین مهم ولایت در شماره های چاپ شده این هفته بودند.
اما هفته نامه افق در شمارگان جدید خود ˈآسمان آبی خسته از زخم دود و پارازایتˈ را عنوان گزارش آلودگی هوا قرار داده است.
در این گزارش با اشاره به افزایش آلودگی هوا و چالش های زیست محیطی نسبت به تشدید آنها در آینده ابراز نگرانی شده است.
افق همچنین به بررسی موضوع ˈرباˈ در نظام بانکداری کشور پرداخته و با انعکاس نظرات مراجع تقلید و اساتید دانشگاه، در قالب گزارش به انتقاد از عملکرد بانک ها پرداخته است.
بررسی مشکلات تاکسی داران قزوین همزمان با افزایش نرخ سوخت و بحث قیمت کرایه ها گزارش دیگری است که افق آینده در آخرین شماره منتشر کرده است.
تجمل گرایی در خانواده های قزوینی و اثرات ناخوشایند مصرف گرایی نیز گزارش دیگر این هفته نامه افق می باشد.
افق آینده همچنین در یادداشتی خبر ممانعت از ورود ˈنرگس آبیارˈ کارگردان فیلم شیار 143 به دانشگاه شاهد به خاطر نداشتن چادر را کار کرده و با عنوان ˈضدیت با حجاب به نام حجاب؟!ˈ از افراط و تفریط ها در جامعه از جمله در موضوع حجاب گلایه کرده است.
اما هفته نامه حدیث مطلب شماره یک خود را به دیدار استاندار قزوین با رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام اختصاص داد و به نقل از وی تیتر زدˈاقلیت افراطی با سوء استفاده از مفاهیم مقدس در پی اهداف باندی استˈ.
این نشریه همچنین سفر سفیر مکزیک در ایران به قزوین را بازتاب داده و به نقل از این مقام خارجی تیتر زده است که ˈمکزیک آماده خواهرخواندگی قزوین با یکی از شهرهای خود می باشدˈ.
حدیث هم مثل سایر نشریات این هفته قزوین میزبانی این شهر از آلاله های آسمانی را با عنوان ˈقزوین میزبان شهدای گمنام دفاع مقدس شدˈ برجسته کرده است.
هفته نامه تابان هم در شماره جدید خود یادداشتی در خصوص مستند ˈمن روحانی نیستمˈ به چاپ رسانده و این کار منتقدان و مخالفان دولت را با عنوان ˈمستند سازی ها شروع شد، این بار علیه روحانیˈ به بوته نقد کشیده است.
ˈاعتراض آیت الله هاشمی رفسنجانی به لغو تجمع کارگرانˈ از دیگر عناوین اصلی این نشریه اصلاح طلب در هفته جاری بود.
تابان همچنین در گزارشی با تیتر ˈاز تغییر و تحول مدیران تا بحران آبˈ به بررسی آخرین وضعیت رویدادهای استان در حوزه های مختلف پرد اخته است.
ˈستون فقرات خمیده معلمان زیر فشارهای اقتصادیˈ گزارش دیگر این نشریه در انعکاس مشکلات فرهنگیان و سوء مدیریت ها در قبال این قشر در دوره های گذشته می باشد.
مینودر نیز عنوان نخست آخرین شمارگان خود را به تشییع پیکر شهدای گمنام در قزوین اختصاص داده است.
این نشریه همچنین دیدار استاندار قزوین با آیت الله هاشمی رفسنجانی را نیز با عنوان ˈبرخی افراطیون بدنبال اهداف باندی هستندˈ پوشش داده است.
بیمه همگانی سلامت، خیز دولت برای عمل به وعده ها نیز عنوان گزارشی است که مینودر در صفحه دوم خود به آن پرداخته است، در این گزارش شاخص های قیمت خدمات سلامت در دوره های زمانی مختلف به بررسی گذاشته شده است.
هزینه 700 میلیونی برای تیم بسکتبال هفت الماس و حال موسیقی قزوین خوب است نیز دو عنوان ورزشی و هنری شماره این هفته مینودر هستند.
استان قزوین دارای 55 مجوز انتشار نشریه است که از این تعداد تنها یک روزنامه و 24 گاهنامه، ماهنامه و هفته نامه منتشر می شوند.
7392/ 614
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن