تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820530786




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش تجلیل از معلمان بسیجی ورامین برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

همایش تجلیل از معلمان بسیجی ورامین برگزار شد ورامین- ایرنا- همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم ، همایش تجلیل از معلمان بسیجی شهرستان ورامین برگزار شد .


به گزارش ایرنا ، در این مراسم که روز چهارشنبه در سپاه ناحیه ورامین برگزار شد از معلمان بسیجی و نمونه شهرستان ورامین تجلیل شد.
امام جمعه ورامین در این مراسم گفت : معلمان فرهنگ سازان نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشند که با تربیت نسل آینده ساز ایران اسلامی ، اعتلای بیش از پیش این نظام الهی را باعث می شوند.
آیت الله سیدمرتضی محمودی اظهار داشت : معلمان در تربیت انسان ها نقش به بسزایی ایفا می کند و می توانند سعادت دنیوی و اخروی افراد را رقم بزنند ، انسان امانتی در دستان معلم است که اگر از این امانت به درستی محافظت شده و در راه تربیت او اهتمام شود ، جامعه ای سالم و عاری از بدی و زشتی پدید می آید .
وی بیان داشت: تمامی مدیران امروز جامعه ، شاگردان دیروز معلمان بوده اند و تلاش و همت معلمان باعث شده تا در تمامی امور شاهد پیشرفت و اقتدار ایران اسلامی باشیم .
وی تصریح کرد : معلمان و دبیران سرمایه های نظام هستند و باید بدانند که حرکت در مسیر رسالت پیامبران الهی ، به دلیل عنایت خاص خداوند به آنان بوده و باید از این فرصت در جهت تربیت آینده سازان ایران اسلامی بهره کامل را ببرند.
وی بیان داشت : امروز به برکت استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش و همت معلمان دلسوز ، دانش آموزان و دانشجویان ایران اسلامی قله های علمی جهان را فتح کرده و عزت و اقتدار را نصیب ایران اسلامی کرده اند .
وی گفت: اولیا الهی به عنوان برترین معلمان روزگار همواره بر حفظ کرامت معلمین تأکید کرده و بر انجام آن اهتمام داشته اند زیرا خداوند خود نخستین معلم بشر است.
نماینده ولی فقیه در شهرستان ورامین افزود : امروز معلمین وظیفه دارند تا با ترویج فرهنگ دینی و اسلامی ، در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به نام فرهنگ مزین شده ، توطئه ها و تهاجم فرهنگی دشمنان را خنثی کرده و در برابر آنها مقابله نمایند.
تهرام564/7254
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن