تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):حيا زينت اسلام است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814655029




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش تجلیل از مقام معلم در ورامین برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

همایش تجلیل از مقام معلم در ورامین برگزار شد ورامین- ایرنا – همزمان با هفته گرامیداشت مقام معلم ، همایش تجلیل از دبیران و معلمان برتر روز یکشنبه شهرستان ورامین برگزار شد .


به گزارش ایرنا ، در این مراسم که در سالن سروستان ورامین برگزار شد ، از 55 نفر از معلمان نمونه منطقه ای و استانی این شهرستان تجلیل به عمل آمد.
فرماندار شهرستان ورامین در این مراسم گفت :اخلاق نیکو ، تقوای الهی ، راست کرداری و کرامت انسانی از مهمترین خصوصیات معلمین در نظام مقدس جمهوری اسلامی و این خصائص باعث پرورش انسان های متخصص و متعهد گردیده است .
محسن خوانساری گفت : ایران اسلامی به واسطه ایثار و تلاش معلمین پله های ترقی را با سرعت پیموده و در تمامی حوزه های علمی از کشورهای منطقه پیشی گرفته است که باید همواره قدردان این تلاش ها بود .
وی اظهار داشت :خداوند متعال خود به عنوان نخستین معلم بشریت ، انسان ها را به واسطه حضور پیامبران الهی و ائمه اطهار هدایت کرد و این وظیفه امروز در دستان معلمین قرار گرفته است .
وی تصریح کرد : خداوند انسان را تنها شایسته مقام معلمی خطاب قرار داده است تا بتواند با درک صحیح از آموزه ها و اخلاق ، انسان ها را به سمت تعالی و رستگاری هدایت کند.
خوانساری بیان داشت : معلمان می باید کار خدایی کرده و رفتاری خدایی داشته باشند تا بتوانند در هدایت انسان ها نقش خود را به درستی ایفا کنند .
رییس شورای آموزش و پرورش ورامین افزود : معلم باغبانی است که با رشد و تکامل دانش آموزان ، خود به رشد معنوی دست یافته و جامعه را به رشد و پیشرفت سوق می دهد .
مدیر آموزش و پرورش شهرستان ورامین نیز در این مراسم گفت : معلمی شغلی حساس،نافذ، تاثیر گذار و بی بدیل است وجایگاه معلمی بالاترین جایگاه ها است.
مجتبی عرب عامری گفت : در هفته معلم بیش از 40 بر نامه در ورامین طراحی شده که یکی از مهمترین این مراسم ، تجلیل از دبیران و معلمان نمونه استانی و منطقه ای است که با تلاش های بی شائبه خود ، زمینه ارتقاء فعالیت های این نهاد مقدس را فراهم کردند .
وی از دیدار با مقام معظم رهبری ، دیدار با ائمه جمعه ، دیدار با خا نواده محترم شهدا ، مراسم سپاس از معلم ، تجلیل از معلمان نمونه ، تبلیغات محیطی ، سخنرانی در نماز جمعه و تجلیل از باز نشستگان را به عنوان مهمترین برنامه های هفته گرامیداشت مقام معلم شهرستان ورامین یاد کرد.
وی گفت : امروز فرهنگیان وظیفه دارند تا به تبیین منزلت و جایگاه اندیشه استاد شهید مرتضی مطهری پرداخته و نسل جوان را با اندیشه های این بزرگوار آشنا سازند.
عرب عامری بیان داشت :شهید مطهری نمونه بارزی از شجاعت و ایستادگی بود که توانست با تلاش و جدیت ، ارزش های اسلامی را با پرورش انسان های متعهد بارور و در جامعه نهادینه نماید .
تهرام564/7254
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 75]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن