تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن مجتبی (ع):كسى كه در دلش هوايى جز خشنودى خدا خطور نكند، من ضمانت مى‏كنم كه خداوند دعايش را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816901800




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

با وجود جمعیت جوان کشور، هر روز برای ما روز جوان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

با وجود جمعیت جوان کشور، هر روز برای ما روز جوان است گرگان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان گفت: با وجود یک سوم جمعیت کشور در گروه سنی جوان، هر روز برای ما در کشور روز جوان است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈعلی اصغر طهماسبیˈ روز چهارشنبه در هفتمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان گلستان در معاونت امور جوانان اداره کل ورزش استان افزود: هر چه در کشور برای جوانان برنامه ریزی شود باز هم کم است، زیرا جوان ایرانی نیروی مستعد و توانمند است و کشورهای غربی به چنین نیروهایی غبطه می خورند.
به گفته وی، این جوانان بودند که حضرت امام در سال 1342 فرمود یاران من در گهواره هستند و همان گهواره نشینان انقلاب را به پیروزی رساندند و در دهه 60، در برابر دشمنان در هشت سال جنگ تحمیلی، ایستادگی و مقاومت کردند.
وی با اشاره به این که در دوران جنگ تا زمانی که جوانان وارد نشده بودند، کشور به مخاطره افتاده بود، تصریح کرد: برای ما جوانان دهه 60 کار به خوبی فراهم بود و هر جوان با توجه به شرایط آن موقع، به راحتی می توانست از میان چند گزینه، برای خود شغل انتخاب نماید.
وی ادامه داد: اوقات فراغت جوانان دهه 60 به خوبی پر بود و به واسطه شور و شعف انقلابی که داشتند هر روز بر کار و تلاش خود می افزودند تا کشور به رشد و پیشرفت برسد.
دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان گلستان افزود: اما امروز جوانان ما به واسطه شرایط اقتصادی کشور نمی توانند هر شغلی را که می خواهند انتخاب کنند و این به یک مشکل تبدیل شده است.
طهماسبی گفت: با توجه به هجمه ای که امروز به جوان ایرانی وارد می شود، ما در حق جوانان جفا کرده ایم، برای حل این مشکل ما نیز باید به بستر خیابان بیاییم و با حضور در کنار جوانان، آنان را درک کنیم.
وی با بیان این که رهبر معظم انقلاب اسلامی، در باره شبیخون فرهنگی، ناتو فرهنگی و جنگ نرم بیانات ارزشمندی را ایراد کرده اند، یادآور شد: اگر در دهه 60 جوانان با دشمن می جنگیدند، امروز دشمن با جنگ نرم خود به سمت جوانان ما حمله کرده و با ایجاد کانال ها و شبکه های ماهواره ای مختلف، سعی در شکست دادن جوان ایرانی برای رسیدن به اهداف و برنامه های خود دارد.
به گفته طهماسبی، در همین راستا، متاسفانه ما جوانان خود را روز به روز بر اثر مصرف مواد مخدر اعم از سنتی و صنعتی از دست می دهیم و خانواده ها نیز به عنوان ننگ به این مسئله نگاه می کنند که این موضوع باید به عنوان یک دغدغه برای همه ما باشد.
وی اظهار کرد: باید جوانان را به خوبی به خصوص در دو حوزه اشتغال و ازدواج به عنوان دو معضل اصلی آنان دریابیم، به طوری که بر اساس آمارهای موجود در سال 87 به ازای هر 14 ازدواج یک مورد طلاق رخ می داد، اما در سال 92 به ازای هر 7/6 ازدواج متاسفانه شاهد یک طلاق بودیم.
معاون استاندار گلستان در ادامه با اشاره به این که در دهه 60 توقع جوانان بالا نبود و دستگاه های دیجیتالی امروز وجود نداشت، گفت: جوان امروز تکنولوژی تر از جوان دیروز است و ما باید بر این اساس برای جوانان امروز جامعه به عنوان آینده سازان این نظام و کشور در جهت توسعه و آبادانی و پیشرفت برنامه ریزی کنیم.
طهماسبی افزود: اگر این برنامه ریزی برای جوانان صورت نگیرد، بدون شک جوان به تباهی خواهد رفت.
وی در ادامه با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر شناخت کامل از جنگ نرم دشمن، تصریح کرد: برای شناخت این جنگ نرم، باید از خود و داخل خانواده هایمان شروع کنیم و به شناسایی ظرفیت ها در برابر این جنگ بپردازیم.
وی با بیان این که نباید توفیقات جوانان در عرصه های مختلف و رسیدن کشور به رشد و اعتلای علمی و فرهنگی را نادیده بگیریم، ادامه داد: با توجه به هزینه های گزاف دشمن و وجود هزاران شبکه خبری فعال در کشور، باید از چالش ها و فراز و نشیب های آنان بهترین استفاده را به سود خود داشته باشیم، به طوری که در این خصوص در عرصه میدانی، از ظرفیت خبرگزاری ها، رسانه های مختلف، شبکه های اجتماعی و رسانه ملی، استفاده بهینه کنیم تا فشار و برنامه های آنان برای ما کمتر شود.
به گفته معاون استاندار گلستان، باید به جوانان کشور امید داد زیرا امید بهترین شیوه ایجاد اعتماد به نفس در دوران جوانی است و دشمن هم با همه امکانات، به این کشور به ویژه جوانان هجوم آورده و نظام خانواده، جوانان و بعضا بانوان ما را مورد هدف قرار داده است.
وی یادآور شد: اگر در دهه 60 در برابر جنگ نظامی دشمن شهید می دادیم، امروز در برابر جنگ نرم دشمن به خصوص اعتیاد، کشته می دهیم و این مایه ننگ است.
وی در پایان خاطرنشان کرد: البته دولت جمهوری اسلامی ایران در راه مبارزه با تهدیدات دشمن کارهای خوبی انجام داده، اما متأسفانه نتوانسته ایم داشته ها و توفیقات خود را به خوبی تبلیغ کنیم و نباید به این خدمات به عنوان یک اردوگاه و کار سیاسی بنگریم.
هفتمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان گلستان امروز با حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار و دبیر این ستاد، مدیرکل ورزش و جوانان استان، مدیران، معاونان و نمایندگان ادارات مرتبط با امور جوانان و خبرنگاران مختلف برگزار شد.
17 تا 23 خرداد امسال به مناسبت ولادت حضرت علی اکبر (ع)، هفته جوان نام گذاری شده است.
7467/602
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن