تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820469582




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 35 هزار تن گندم از کشاورزان فارس خریداری شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بیش از 35 هزار تن گندم از کشاورزان فارس خریداری شد شیراز - ایرنا - رییس سازمان تعاون روستایی استان فارس گفت:با برداشت گندم از شهرستان های جنوبی فارس مراکز تعاونی روستایی این استان بیش از 35 هزار تن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان این منطقه را خریداری کردند.


حسن شیبانی ، چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا بیان داشت: با تمهیدات انجام شده ، بهای خرید گندم ظرف مدت یک هفته تا 15 روز به حساب کشاورزان واریز می شود.
وی افزود:مراکز تعاون روستایی استان فارس سال گذشته 360 هزار تن گندم مازاد بر مصرف کشاورزان این استان را خریداری و در ازای آن دو هزار و 916 میلیارد ریال به کشاورزان پرداخت کردند.
رییس سازمان تعاون روستایی استان فارس اظهار کرد:همچنین تاکنون بیش از یک هزار تن کلزا تحویل تعاون روستایی فارس شده و بهای این محصول به کشاورزان پرداخت شده است و پیش بینی می شود تا زمان برداشت در مناطق سردسیری میزان برداشت به 23 هزار تن برسد.
شیبانی افزود:امسال نرخ تضمینی کلزا هرکیلوگرم 19 هزار ریال اعلام شده است.
وی ادامه داد: تا کنون خرید گندم و کلزا در شهرستان های لامرد، مهر(MOHR)، لارستان ، خنج ، فراشبند ، زرین دشت و کازرون به انجام رسیده است.ک/3
680 /679
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 60]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن