تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):نیکوترین مردم از نظر ایمان، خوش خلق‌ترین و با لطفترین آنها نسبت به اهل خویش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818875814




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري دوره تخصصي مداحي مقتل‌شناسي و اخبار صحيح روضه در بوشهر


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > جنوب > بوشهر پولاد خبر داد:
برگزاري دوره تخصصي مداحي "مقتل‌شناسي و اخبار صحيح روضه" در بوشهر
بوشهر - خبرگزاری مهر: مسئول سازمان بسیج مداحان استان بوشهر از برگزاری دومین دوره آموزش تخصصی مداحی با موضوع "مقتل شناسی و اخبار صحیح روضه" در شهرهای بوشهر و برازجان خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا پولاد صبح چهارشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دومین دوره آموزش تخصصی مداحی با موضوع «مقتل شناسی و اخبار صحیح روضه» با حضور استاد حاج قاسم رضايي و مداحان اهل بيت (ع) و طلاب در شهرهاي بوشهر و برازجان برگزار خواهد شد. مسئول سازمان بسیج مداحان استان بوشهر ادامه داد: اين دوره از كلاس‌هاي آموزشي در شهر بوشهر از چهارشنبه 17 ارديبهشت ماه، ساعت 16 الي 19 به مدت دو روز با حضور 200 نفر مداح برادر و خواهر و طلاب در سالن 22 بهمن حسينيه عاشقان ثارالله شهر بوشهر برگزار مي شود. برگزاری آموزش تخصصی مداحی در برازجان وي اضافه كرد: آموزش تخصصی مداحی با موضوع «مقتل شناسی و اخبار صحیح روضه» در شهر برازجان، پنجشنبه 18 ارديبهشت ماه از ساعت 9 الي 11 صبح با حضور استاد دعوتي از تهران و 120 نفر مداح و طلبه برگزار خواهد شد. پولاد با بيان اينكه تا كنون بيش از یک‌هزار نفر مداح در بانك اطلاعتي سازمان بسیج مداحان استان بوشهر ثبت شده است، بيان كرد: در سال گذشته دوره شناخت روضه، دوره شناخت و آموزش سبك عزاداري سنتي، دو دوره آئین نکوداشت پیرغلامان اباعبدالله الحسین(ع) به همت سازمان بسیج مداحان استان در بوشهر برگزار شد. وي در پايان گفت: به مداحان در دوره آموزش تخصصی مداحی با موضوع «مقتل شناسی و اخبار صحیح روضه» شركت مي كنند، گواهينامه پايان دوره آموزشي و معتبر كشوري از سوي مركز آموزش سازمان بسیج مداحان صادر می‌شود.


۱۳۹۳/۲/۱۷ - ۱۳:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن