تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آنگاه كه روزه مى‏گيرى بايد چشم و گوش و مو و پوست تو هم روزه‏دار باشند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812888502




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کرایه تاکسی در زاهدان تغییر نکرده متخلفان را به تاکسیرانی معرفی کنید


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

کرایه تاکسی در زاهدان تغییر نکرده متخلفان را به تاکسیرانی معرفی کنید زاهدان- ایرنا- مدیرعامل سازمان تاکسیرانی زاهدان گفت: کرایه تاکسی در این شهر فعلا تغییری نکرده و چنانچه راننده متخلفی خودسرانه اقدام به افزایش نرخ مصوب کند با معرفی شهروندان جریمه خواهد شد.


سید ˈجلال بهشتیˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: سازمان تاکسیرانی زاهدان هر گونه افزایش نرخ مسیرهای درون شهری از سوی رانندگان تاکسی ها را غیرقانونی می داند مگر اینکه نرخ نامه جدید اعلام شود.
وی اظهار داشت: تا زمانی که نرخ نامه جدید از طریق سازمان تاکسیرانی به رانندگان تاکسی ها اعلام نشده است، این افراد اجازه افزایش نرخ کرایه را ندارند.
وی تاکید کرد: در صورت معرفی رانندگان خاطی از سوی شهروندان، سازمان تاکسیرانی زاهدان بر اساس ضوابط قانونی با آنان برخورد می کند.
وی گفت: نرخ نامه جدید که در آن افزایش نرخ مسیرها حداکثر بین 20 تا 25 درصد تعیین شده هنوز به تصویب شورای شهر و فرمانداری زاهدان و استانداری سیستان و بلوچستان نرسیده است.
مدیرعامل سازمان تاکسیرانی زاهدان افزود: به احتمال زیاد با توجه به پیگیری های صورت گرفته نرخ نامه جدید رانندگان تاکسی بزودی اعلام خواهد شد.
بهشتی اظهار داشت: سه هزار و 141 دستگاه تاکسی در سطح شهر زاهدان مشغول خدمات رسانی به شهروندان هستند که 700 دستگاه از این تعداد به دلیل فرسودگی شرایط لازم را برای جابجایی مسافر ندارند.
وی با بیان اینکه نوسازی ناوگان تاکسیرانی در اولویت این سازمان قرار دارد گفت: پرونده تاکسی های فرسوده زاهدان برای خارج شدن از ناوگان و جایگزینی تاکسی های جدید تکمیل شده است. ک/3
7307 / 653
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن