تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسیارند دانشمندانی که جهلشان آنها را کشته در حالی که علمشان با آنهاست، اما به حالش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820760481




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرعامل تاکسیرانی ورامین: کرایه تاکسی های این شهرافزایش نیافته است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرعامل تاکسیرانی ورامین: کرایه تاکسی های این شهرافزایش نیافته است ورامین - ایرنا – مدیرعامل سازمان تاکسیرانی ورامین گفت: کرایه تاکسی های ورامین درحال حاضر افزایش نیافته است و در صورت مشاهده افزایش کرایه درهریک از خطوط، با متخلفین برخورد خواهد شد.


سیدمهدی حسینی نسب روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با آغاز اجرای مرحله دوم قانون هدفمندی یارانه ها و افزایش قیمت سوخت، احتمال افزایش کرایه در برخی از خطوط تاکسیرانی وجود دارد ولی تاکنون شورای اسلامی و فرمانداری ورامین پیشنهاد این سازمان مبنی بر افزایش نرخ کرایه را تصویب نکرده است.
وی گفت: با توجه به نرخ تورم و افزایش قیمت بنزین، پیشنهاد افزایش 25 تا 35 درصدی کرایه تاکسی از سوی سازمان تاکسیرانی به شورای اسلامی و فرمانداری شهرستان ورامین ارائه شده است که در صورت تصویب به صورت رسمی به اطلاع شهروندان خواهد رسید.
وی بیان داشت: گشت های مشترک اداره تعزیرات حکومتی و سازمان تاکسیرانی به طور مستمر بر فعالیت تاکسی های درون شهری و برون شهری شهرستان ورامین نظارت دارند و نحوه خدمت رسانی آنان به شهروندان را مورد ارزیابی قرار می دهند.
وی گفت: تا کنون هیچ موردی از تخلف تاکسی داران دارای مجوز مبنی بر افزایش کرایه به این سازمان گزارش نشده است و در صورتی که این امر نیز اتفاق افتاده باشد از سوی معدود رانندگان شخصی است که زیر نظر تاکسیرانی فعالیت نمی کنند.
حسینی نسب افزود: با هماهنگی های به عمل آمده با سازمان تاکسیرانی شهرستان های مجاور نظیر پاکدشت و پیشوا که مسافران دو شهرستان را جابجا می کنند، از افزایش کرایه بین این شهرستان ها نیز جلوگیری شده است .
وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف مبنی بر افزایش نرخ کرایه تاکسی، مراتب را به سازمان تاکسیرانی ورامین اطلاع دهند .
بیش از دو هزار تاکسی دارای مجوز زیر نظر سازمان تاکسیرانی ورامین در خطوط درون شهری و برون شهری فعالیت می کنند.
تهرام/7254**1565
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن