تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس امر به معروف كند به مؤمن نيرو مى بخشد و هر كس نهى از منكر نمايد بينى منافق را ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816389813




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تقدیر از معلمان ماندگار مدارس پسرانه شاهد منطقه 3 شهر تهران


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: تقدیر از معلمان ماندگار مدارس پسرانه شاهد منطقه 3 شهر تهران خبرگزاری پانا:با حضور معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش اجام شد: تقدیر از معلمان ماندگار مدارس پسرانه شاهد منطقه 3 برای اولین بار در سطح شهر تهران از معلمانی که بیش از 10 سال سابقه حضور در مدارس شاهد و افتخار خدمت به فرزندان شهدا و جانبازان ایران اسلامی داشتند، تجلیل شد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۷ ارديبهشت ساعت 10:12





به گزارش خبرنگار پانا: روز، دوشنبه پانزدهم اردیبهشت 93 همایش تقدیر از معلمان ماندگار مدارس شاهد با حضور معاون آموزش متوسطه و مدیر کل آموزش فنی حرفه ای و کاردانش وزارت آموزش و پرورش در سالن همایش معلم منطقه برگزار شد.
 
 
 سید بابک هاشمی نکو، مدیر آموزش و پرورش منطقه 3 تهران ضمن عرض خیر مقدم و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری گفت: هفته گذشته به نیابت از فرهنگیان منطقه 3 در منزل شهید مطهری حضور یافتیم و با خانواده وی دیدار داشتیم. همسر مکرم این شهید بزرگوار با بیان این مطلب که استاد مطهری همیشه دائم الوضو بودند گفت: استاد اهل تجمل نبودند و زندگی بسیار ساده ای داشتند. وی رابطه شهید مطهری با استاد خود، علامه طباطبایی را عاشقانه توصیف کرد که هر دو از دیدار یکدیگر به وجد می آمدند.
 
 
مدیر منطقه با اشاره به اندیشه ها وتفکرات استاد مطهری گفت: شهید مطهری معتقد بود محصول تعلیم و تربیت نباید فقط عالم باشد، یعنی فقط علم، دانش و محفوظات داشته باشد بلکه باید عاقل نیز باشد.
 
 
 هاشمی نکو در تبیین اندیشه شهید مطهری ادامه داد: معلم باید قوه تفکر و اندیشیدن را در وجود دانش آموز بارور سازد و به گفته استاد مطهری دانش آموز باید قدرت تجزیه و تحلیل از مسائل را پیدا کند، ازجمله وظایف نظام آموزشی تقویت روح علمی در افراد است فرق است میان عالم بودن و روح علمی داشتن، روح علمی داشتن یعنی پرهیز از پیش داوری و داوری بدون تعصب که لازمه معلم بودن است. وی ویژگی کتاب های شهید مطهری را آموختن اندیشیدن به خواننده دانست.
 
 
مدیر منطقه در ادامه یادآور شد: در اسلام هیچ رتبه ای بالاتر از مقام شهادت و جانبازی نیست و کسانی که پیرامون عرصه شهادت و جانبازی به کار اشتغال دارند و خدمت می کنند، بسیار ارزشمند هستند که شما به این مقام نائل شدید، قدردان کسانی هستم که در خدمت مدارس شاهد هستند، خصوصا افرادی که سالیان زیادی در این مدارس هستند. دست این عزیزان را می بوسم و افتخار می کنم به این عزیزان .
 
زرافشان، معاون آموزش متوسطه وزرات آموزش و پرورش با تشکر از  هاشمی نکو به جهت برگزاری این برنامه گفت: هفته معلم را و یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری که معلم انقلاب اسلامی بودند را  گرامی میداریم.  

 
وی ادامه داد: انقلاب ما با افکار و اندیشه این معلم فرهیخته و رهبری و هدایت های امام (ره) شکل گرفت و با فکر و اندیشه این استاد شهید بقا و دوام پیدا کرد. آقای زرافشان با بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، شهدای دانش آموز و فرهنگی منطقه گفت: ظرفیتی در مدارس شاهد وجود دارد که  با تجربه ای که در این مدارس است و سرمایه انسانی که دارد، می تواند برای سایر مدارس الگو باشد.
 
 
معاون آموزش متوسطه وزارت متبوع مدارس شاهد را در خدمت تحقق آرمان هایی که نظام تعلیم و تربیت در سند تحول متبلور کرده، دانست و گفت: در سند تحول و در بحث جامعه صحبت از جامعه صالح است که در جمهوری اسلامی نظام تعلیم و تربیت متکفل تحقق چنین جامعه ای است و رسالت تربیت انسانهای صالح بر عهده مدرسه قرار گرفته که در سند تحول از آن به عنوان مدارس صالح یاد شده است که مهمترین ویژگی این جامعه حیات طیبه است.
 
 
وی مدارس شاهد را دارای نوآوری دانست و افزود: این نوآور بودن می تواند این  استعداد را ایجاد کند که حرکت به سمت مدرسه صالح را آغاز نمایند.. آقای زرافشان خاطرنشان کرد: کسب دستاوردهای بزرگ علمی نیاز به ایثارگرانی دارد که در مدارس شاهد تربیت شوند، آموزش ببینند و دینشان را به اسلام، شهدا، نظام و انقلاب ادا کنند.
 
معاون آموزش متوسطه وزارت متبوع خواستار تشکیل کارگروهی در منطقه در جهت ترسیم نقشه راه برای دستیابی به جامعه صالح شد.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن