تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هیچ بنده اى حقیقت ایمانش را کامل نمى کند مگر این که در او سه خصلت باشد: دین شناسى، تدبر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815438371




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندار مرکزی: جانبازان اسوه های صبر و پایداری در جامعه هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

استاندار مرکزی: جانبازان اسوه های صبر و پایداری در جامعه هستند اراک- ایرنا- استاندار استان مرکزی گفت: جانبازان اسوه های صبر و پایداری در جامعه هستند و جوانان و نوجوانان باید از این عزیزان در تمام مراحل زندگی الگوی خود قرار دهند.


ˈمحمد حسین مقیمیˈ شامگاه سه شنبه در دیدار با ˈمحمد حسن محمودیˈ جانباز 70 درصد شیمیایی دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: دیدار از جانبازان افتخارآفرین عرصه های جهاد در راه خدا مایه افتخار است.
وی ادامه داد: تمام اقشار مختلف مردم به خصوص مسوولان باید بدانند که اگر جانفشانی و فداکاری جانبازان و شهدا نبود عظمت و اقتتدار امروز ایران زمین نیز وجود نداشت و دیدار با این عزیزان و رسیدگی به مشکلاتشان کمترین کاری است که می توانیم برای آنان انجام دهیم.
استاندار استان مرکزی بیان کرد: دیدار با خانواده های معظم شهدا و جانبازان از تاکیدات ریاست محترم جمهوری است و خود ایشان نیز هر 15 روز یکبار با این عزیزان دادار می کند.
این جابنازجنگ تحمیلی نیز با تقدیر از اقدامات استاندار مرکزی گفت: انتصاب معاونان و مدیران بومی از خواسته های مردم بود که به تحقق پیوست.
وی اضافه کرد: جبهه و جنگ را با هیچ چیز عوص نمی کنم و اگر باز هم شرایط پیش بیاید همانند سابق برای کشور و دین خود جانبازی می کنم.
ˈمحمد حسن محمودیˈ 30 بهمن ماه 1364 به جبهه های نبرد حق علیه باطل اعزام شد و در 27 اسفندماه همان سال در عملیات والفجر هشت برای اولین بار از ناحیه دو دست و شکم مجروح شد.
این جانباز دفاع مقدس پس از مداوا در 30 دی ماه سال 1365 بازهم به جبهه اعزام شد و در 11 بهمن ماه هان سال در جزیره مجنون برای دومین بار از ناحیه هر دو چشم و دوپا مجروح شد.
استاندار استان مرکزی در دیدار با مادر شهیدا ˈعین الله و عباس هداوندˈ نیز بیان کرد: مادران شهیدان در طول دوران انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس با پرورش مردانی ولایت مدار و خداجو از کیان نظام مقدس جمهوری اسلامی و اسلام دفاع کردند.
مقیمی یادآوری کرد: خانواده شهدا سرمایه های جامعه هستندو تمام مردم به خصوص جوانان، نوجوانان و مسوولان باید این عزیزان را پدران و مادران معنوی ایران زمین بدانند و از جان و دل به آنان خدمت کنند.
شهید ˈعین الله هداوندˈ در 28 تیرماه سال 1361 در عملیات رمضان در خاک عراق و شهید ˈعباس هداوندˈ نیز در 10 مهرماه سال 1366 در شلمچه جان خود را فدای کیان ایران اسلامی کرد. ک/2
7115/559
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




17/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن