تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فال بد زدن شرك است و هيچ كس ازما نيست مگر اين كه به نحوى دستخوش فال بد زدن مى شود، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814777778




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زمينه هاي لازم براي اشتغال بانوان مورد بررسي قرار گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۲۳:۱۶ب.ظ)
با حضور معاون استاندار ؛ زمينه هاي لازم براي اشتغال بانوان مورد بررسي قرار گرفت در نشستي با حضور معاون برنامه ريزي استانداري، مديرکل امور بانوان و خانواده استانداري و ديگر مسوولين راهکارهاي لازم براي ايجاد اشتغال بانوان با محوريت صنايع دستي مورد بررسي قرار گرفت.
به گزارش خبرگزاري موج کرمانشاه؛ علي اصغر ميرزايي معاون برنامه ريزي استانداري در اين جلسه با بيان اينکه بايد سطح درآمد مردم با نگاه به کارآفريني و ايجاد بسترهاي مختلف افزايش يابد‘ گفت: با مديريت صحيح و برنامه ريزي دقيق بايد زمينه ي مناسب براي مهارت آموزي و حرفه آموزي در جامعه گسترش پيدا کند لذا ارائه آموزش يکي از موضوعات مهم براي اشتغالزايي و رفع مشکل بيکاري است.
وي همچنين اظهار داشت: براي کمک به افزايش درآمد سرانه خانوار نياز به فرهنگ سازي و ايجاد بسترهاي لازم در بحث آموزش داريم که اين مهم بايد بصورت پايه از مدارس شروع شود و همه ي نوجوانان و جوانان احساس کنند که براي آينده خود حتماً بايد چندين حرفه را فرا بگيرند.
معاون برنامه ريزي استانداري تصريح کرد: دستگاه هاي ذي ربط بايد تلاش نمايند که اشتغال زنان با محوريت صنايع دستي و به خصوص فرش بافي مورد توجه قرار گيرد زيرا با انجام اين موضوع از يک سو زنان با تشکيل تعاوني مي توانند صاحب شغل شوند و از سوي ديگر منجر به رونق اقتصادي استان و سطح افزايش درآمد مردم خواهد شد.
در اين نشست همچنين مشاور استاندار و مديرکل امور خانواده و بانوان استانداري نيز گفت : اولين نشست گروه کارشناسي اشتغال را با محوريت صنايع دستي آغاز کرديم چون اعتقاد داريم مشاغل پايدار با هدف غني سازي اوقات فراغت زنان منجر به چرخه محور اقتصاد خانوار ها خواهد شد.
در ادامه مدير کل ميراث فرهنگي، گردشگري و صنايع دستي استان هم درخصوص ساماندهي مباحث صنايع دستي گفت: در برنامه ريزي به منظور توسعه ي صنعت گردشگري، ميراث فرهنگي و صنايع دستي استان که تا سال 96 انجام گرديده در بحث زنان مهمترين مقوله اي که ميتواند به اين موضوع کمک کند بحث حمايتي است.
وي اظهار داشت : با توجه به اينکه بحث اشتغال خانگي و مشاغل زنان در استان داراي پيشنيه ي تاريخي و قدمت صدساله است؛ بنابراين با حمايت و پشتيباني مي توانيم اين موضوع را درجامعه احيا کنيم.
همچنين مديرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعي استان در رابطه با پرداخت تسهيلات جهت اشتغال زنان و توجه به برنامه هاي صنايع دستي گفت: اخيرا صندوق مهر امام رضا (ع) از منايع قرض الحسنه، تسهيلات کم بهره اي را در اختيار تعاوني هاي جديدالتاسيس قرار مي دهد که اين موضوع مي تواند به پويايي صنعت فرش بافي در استان کمک کند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن