تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):كسى كه كارهاى خود را به خدا بسپارد همواره از آسايش و خير و بركت در زندگى برخوردار اس...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813482442




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چهره ماندگار شعر با آثارش به نمایشگاه کتاب آمد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

چهره ماندگار شعر با آثارش به نمایشگاه کتاب آمد تهران - ایرنا- محمدعلی بهمنی که او را به عنوان چهره ماندگار شعر می شناسند، به همراه مجموعه آثارش به بیست و هفتمین نمایشکاه بین المللی کتاب تهران آمد.


محمدعلی بهمنی روز سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا از ارایه سی دی اشعارش تا دو ماه دیگر به بازار خبر داد و افزود: سی دی خوانش شعرهای آزادم را با عنوان «تنفس آزاد » با موسیقی امیرحسین سمیعی در دست انجام دارم که تا دو ماه دیگر به بازار می آید.
وی درباره آثار راه یافته خود به نمایشگاه کتاب تهران نیز گفت:150کار کوتاه و آزادم در یک مجموعه شعر با عنوان «هوا دو نفره هم که باشد در من جمعیتی است» و دیگری گزیده غزل های من به انتخاب ناشر است و از سوی انتشارات نیماژ به نمایشگاه کتاب عرضه شده است.
این شاعر غزل سرا افزود: «هوا دو نفره هم که باشد در من جمعیتی است» مجموعه ای از شعرهای کوتاه آزاد است.
وی افزود: یک اثر با عنوان « صبح زود یک قاصدک سوار باد خنک » نیز از سوی انتشارات فصل پنجم به نمایشگاه کتاب عرضه شده است .
دو مجموعه شعر نیز از سوی انتشارات مروارید و نگار تجدید چاپ شده و به نمایشگاه کتاب ارایه شده است.
محمدعلی بهمنی سال 1321 در شهر دزفول متولد شد، در سال 1378 تندیس «خورشید مهر» را برای کسب عنوان برترین غزسرای ایران دریافت کرد، و در سال 1385 از سوی ستاد چهره های ماندگار به عنوان «چهره ماندگار» معرفی شد.
اقتصام (4)1070**1569
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن