تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترین کارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نیکی به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821160154




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تعظیم ˈعروس زاگرسˈ به روحانی به پاس انتخاب نخستین فرماندار زن


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

تعظیم ˈعروس زاگرسˈ به روحانی به پاس انتخاب نخستین فرماندار زن ایلام- ایرنا- در حالی که کمتر از یکسال از آغار به کار دولت تدبیر و امید می گذرد امیدهای مردم برای تحقق شعارها، برنامه ها، اهداف و سیاست های دولت روز به روز در حال افزایش است.


دولت روحانی در آخرین روزهای تابستان 92 که زمام امور را در دست گرفت، این اطمینان را با جمله تدبیر و امیدش به مردم داد که در تحقق اهدافش اهتمام جدی دارد.
از ابتدای شکل گیری دولت تاکنون مردمی که رای اعتماد خود را به روحانی داده اند چشم به راه تحقق وعده های انتخاباتی بودند و برنامه های دولت را به جد دنبال و پیگیری می کنند.
یکی از وعده های انتخاباتی دولت یازدهم استفاده از ظرفیت و توانمندی های بانوان به عنوان نیمی از جمعیت جامعه بود که همواره در سخنرانی های رییس جمهوری دولت یازدهم مورد تاکید ایشان قرار داشت.
روزهای دولت تدبیر و امید از پی هم گذشت و استاندار دولت در ایلام بالاخره سد شکن شد تا برای نخستین بار در راستای وعده ای که روحانی داده بود نخستین فرماندار زن را در استان مرزی انتخاب کند تا به تعبیر بسیاری از کارشناسان سیاسی به شاهکار دولت روحانی در ایلام تبدیل شود.
روزهای بهاری امسال هنگامی که خبر انتصاب نخستین فرماندار زن در فضای استان ایلام پیچید این انتخاب بر غرور و افتخار بانوان این دیار قهرمان افزود و شیرزنان ایلامی بار دیگر به خود بالیدند و شادی و شعف در چهره هایشان هویدا شد.
ˈمحمدرضا مرواریدˈ نخستین استاندار ایلام است که برای نخستین بار به توان زنان این دیار اعتماد کرد و سکان فرمانداری شهر تاریخی سیمره یا همان ˈدره شهرˈ امروزی را به یک زن از نسل انقلاب و این دیار قهرمان سپرد.
خبر کوتاه بود اما چنان صدایی داشت که با وجود گذشت کمتر از 10 روز از این رخداد مهم هنوز حرف و حدیث محافل رسمی و غیر رسمی مردم سراسر استان شده است.
این انتصاب مهم در واقع یکی از چراغ های دولت تدبیر و امید است که در کوچکترین استان کشور روشن شد و بدون شک منشا روشنایی های فراوانی در آینده خواهد بود.
زنان این دیار قهرمان که سال های سال را در بحرانی ترین وضعیت کشور که هشت سال دفاع مقدس بود همپای مردان شجاعانه مقابل دشمن ایستادند، امروز مزد این ایثار و شجاعت خود را با اعتماد دولت یازدهم به خوبی دریافت می کنند.
زنانی که در هر صحنه ای که نظام نیاز داشته اعم از انتخابات، همایش ها و راهپیمایی ها و تجمع ها بدون کوچکترین چشم داشتی مردانه حضور یافته و همواره یار و یاور نظام اسلامی ایران بوده اند.
اگرچه شنیده ها حاکی از این است که واگذاری مسوولیت ها به زنان این دیار قهرمان همچنان در دستور کار دولت یازدهم و استاندار است.
قرار است در آینده نزدیک با نظر مساعد دولتمردان ایلام زنان بیشتری در بدنه مسوولیت های اجرایی استان شهید پرور ایلام قرار گیرند.
بدون شک ادامه روند اعتماد به توانمندی زنان که در گذشته مورد بی مهری قرار گرفته این قشر را از انزوا بیرون کشیده و استان ایلام به همت همه فرزندانش اعم از زن و مرد بیش از پیش در مسیر توسعه و آبادانی قرار خواهد گرفت. انشاء الله. ک/4
7171/540
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن