تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):هر که رکوع نمازش را کامل انجام دهد هیچ ترس و وحشتی در قبر با سراغش نمی آید. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820416224




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرماندار ورامین: روحانیون نقش موثری در ارتقای فرهنگ اسلامی دارند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار ورامین: روحانیون نقش موثری در ارتقای فرهنگ اسلامی دارند ورامین- ایرنا – فرماندار ورامین گفت: روحانیون در ارتقای فرهنگ اسلامی نقش موثری بر عهده دارند و می تواند سبب اعتلای این فرهنگ در جامعه شوند.


محسن خوانساری روز چهارشنبه در جلسه مشترک با روحانیون و ائمه جمعه و جماعات شهرستان ورامین که در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد گفت: روحانیون به دلیل ارتباط نزدیک و تنگاتنگ با مردم می توانند در جهت دهی به سبک زندگی اسلامی و نیز ارتقای فرهنگ اسلامی در بین خانواده ها نقش به سزایی ایفا نمایند که این امر مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز است.
وی گفت: روحانیون به عنوان تأثیرگذارترین قشر جامعه باید به مسوولین اجرایی ، خط فرهنگی داده و جامعه را جهت دست یابی به اهداف والای فرهنگی یاریگر باشند.
فرماندار ورامین بیان داشت: مقام معظم رهبری دو مقوله اقتصاد و فرهنگ را در شعار سال مطرح فرمودند و این نشان از اهمیت فرهنگ در دست یابی به اهداف اقتصادی دارد و در تحقق این امر روحانیون در خط مقدم قرار دارند.
وی تصریح کرد: این واقعیتی است که دستگاه های دولتی از ظرفیتی که روحانیون در فرهنگ سازی برخوردار می باشند بی بهره اند زیرا ارتقاء فرهنگ با دستور و بخشنامه حاصل نمی شود.
فرماندار ورامین گفت: امروز دشمنان ایران اسلامی با تمام وجود به مقابله فرهنگی با نظام مقدس جمهوری اسلامی برخاسته اند و باید باور داشت که مقابله فرهنگی به مراتب عمیق تر از مقابله نظامی و اقتصادی خواهد بود.
خوانساری بیان داشت: امروز جامعه نیاز به همفکری و تعامل در حوزه فرهنگ دارد تا در سایه ورود جدی در این حوزه ، در برابر تهاجم فرهنگی دشمنان نظام ایستادگی کرد.
وی خاطرنشان کرد که در برنامه ریزی و اجرای تمامی طرح ها و برنامه های فرهنگی ، روحانیت در پیشانی حرکت جامعه قرار دارد.
تهرام/7254/1348
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




10/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 81]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن