تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خشم از شيطان و شيطان از آتش آفريده شده است و آتش با آب خاموش مى شود، پس هرگاه يكى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813209535




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

روحانیت دینی همواره به تحقق صلح کمک کرده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس کمیته صلیب سرخ جهانی: روحانیت دینی همواره به تحقق صلح کمک کرده است قم- ایرنا- رییس کمیته جهانی صلیب سرخ گفت : خوشبختانه یکی از مراکزی که همیشه ما را در تحقق اهدافمان یاری کرده، نهاد روحانیت دینی است.


به گزارش ایرنا به نقل از مرکز خبر حوزه، ˈپیتر مائورˈ روز سه شنبه در دیدار با آیت‎الله‏ ˈناصر مکارم شیرازیˈ، با تقدیر از مواضع حقوق بشری این مرجع تقلید، افزود: به محضر شما رسیدیم تا با بیان نظرات صائب خود، ما را در مسیر رسیدن به اهداف جهانی یاری کنید.
وی، یکی از برنامه‏های سفر به کشورهای مختلف را گفت و گو و تبادل نظر با مراجع دینی اعلام کرد و ادامه داد: سعی داریم با تاثیرگذارترین مراجع مذهبی در دنیا دیدارهایی داشته باشیم تا با کمک و یاری آنها بتوانیم به تحقق صلح در جهان و امداد و کمک به مظلومان موفق تر عمل کنیم.
وی تصریح کرد: حمایت رهبران دینی از حرکت‎های صلح جویانه در سطح جهان، موجب همگرایی در مسیر توسعه صلح و ایجاد نظم در حرکت امدادی خواهد شد.
وی با اشاره به سفر اخیر خود به عراق و دیدار با آیت الله سیستانی،، ابراز داشت: در این دیدار و همچنین در دیداری با پاپ، در ایتالیا، تلاش هایی برای توسعه صلح در جهان و رعایت حقوق محرومان انجام شد.
مائور با اشاره به نگاه اسلام به حقوق بشر، افزود: اسلام نگاه بسیار خوبی به مساله حقوق انسان دارد؛ صلیب سرخ هم در راستای وظایف خود، نگاه جامعی به ریشه‎های فرهنگی توسعه صلح و کمک به محرومان در جهان دارد که یکی از این حوزه‎ها، دین اسلام است.
وی خاطرنشان کرد: یکی از مهمترین مشکلات ما در عرصه خدمت رسانی جهانی، معضل جدیدی به نام ربایش و قتل ماموران صلیب سرخ، بمباران مدارس و کشتار غیر نظامیان، کودکان، زنان و حتی بمباران بیمارستان‎ها است و باید با استفاده از تمام ظرفیت ها، با این گونه اعمال برخورد شود.
دراین گزارش به جزییات بیشتر و دیگر برنامه های احتمالی سفر این مقام بین المللی به شهر قم اشاره نشده است. ک/1
/7404/ 380/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن