تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس كارى او را اندوهگين و به خود مشغول كند و او با اخلاص براى خدا بسم اللّه‏ ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812907156




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جشن گل ریزان مادرخوبی ها درمحوطه کتابخانه مرکزی اهوازبرگزارمی شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

جشن گل ریزان مادرخوبی ها درمحوطه کتابخانه مرکزی اهوازبرگزارمی شود اهواز-ایرنا- جشن بزرگ گل ریزان مادر خوبی ها ویژه آزادسازی محکومان زن جرایم غیر عمد 18اردیبهشت ˈپنج شنبه هفته جاریˈ درمحوطه کتابخانه مرکزی اهواز برگزار می شود.


ˈالهه موالی زاده ˈ سه شنبه در نشست اطلاع رسانی در خصوص برگزاری جشنواره مادر خوبی ها در محل استانداری خوزستان ضمن دعوت از مردم اهواز برای حضور در جشن گل ریزان مادر خوبی ها برای آزاد کردن محکومان زن جرایم غیر عمد گفت: بی شک مردم در این مراسم خیریه حضوری پرشور خواهند داشت.
مشاور استاندار خوزستان در امور بانوان افزود:این مراسم با همکاری شرکت ملی حفاری و از ساعت 20و 30 دقیقه (پس از اذان مغرب و عشا)جنب کتابخانه مرکزی اهواز برگزار می شود.
وی افزود: این جشن پس از هدیه رهبر معظم انقلاب به بانوان کشور در خصوص آزادسازی محکومان زن جرایم غیر عمد کشور درسال جاری درهمین راستا برگزارمی شود.
مشاور استاندار خوزستان درامور بانوان تصریح کرد:در این جشنواره زنان خانه دار اهوازی علاوه بر تهیه غذا در یک عمل خیر خواهانه اجتماعی مشارکت می کنند.
موالی زاده افزود: همچنین از خانواده ها نیز می خواهیم که در این عمل خیر خواهانه با حضور فرزندان خود شرکت کنند، زیرا حضور جوانان و نوجوانان دراین مراسم به میزان مشارکت جوانان در فعالیت های اجتماعی کمک می کند.
وی ادامه داد: در دو ماه آینده نیز به مناسب ماه های مبارکی که در پیش است جشن گل ریزان برای آزادسازی جوانان مرتکب جرایم غیر عمد برگزار می شود.
مشاوراستاندار خوزستان در امور بانوان گفت:30 غرفه برای برگزاری این جشن آماده شده که تاکنون 23 غرفه به متقاضیان واگذار شده است.
موالی زاده با اشاره به اینکه این جشن به طور کامل توسط مردم اجرای می شود گفت: برای تمامی مدیران استانی نیز دعوت نامه هایی ارسال شده تادراین مراسم حضور به هم رسانند.
وی در خصوص درآمد حاصل از این جشن خیریه گفت:تمامی مبلغ حاصله از فروش غذا در این جشنواره با نظارت کامل نماینده دادگستری خوزستان محاسبه شده و با اولویت بندی های انجام شده صرف هزینه آزاد سازی محکومان زن جرایم غیر عمد می شود.
گفتنی است افراد خیر که خواستار شرکت در جشن مادر خوبی ها هستند نیز می توانند کمک های خود را به حساب 0345612282007 بانک ملی شعبه استانداری خوزستان به نام جشن گلریزان مادر خوبی ها واریز کنند./7161/641
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن