تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):وصول به خداوند عزوجل سفری است که جز با عبادت در شب حاصل نگردد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820829769




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فرمانده نیروی زمینی: تعامل بین دولت و ارتش در زمینه انتقال پادگانها ایجاد شده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرمانده نیروی زمینی: تعامل بین دولت و ارتش در زمینه انتقال پادگانها ایجاد شده است مشهد - ایرنا - فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تعامل مشترک بین دولت و ارتش در زمینه انتقال پادگانها به خارج شهرها ایجاد شده است.


امیر سرتیپ ستاد ˈاحمد رضا پوردستانˈ روز سه شنبه در مراسم بهره برداری از مرحله دوم پادگان ثامن الائمه (ع) لشکر 77 خراسان افزود: تا چند سال گذشته این تعامل بین مسوولان ذیربط با ارتش وجود نداشت و مسوولان در بخشهای دولتی بر این باور بودند که ارتش باید هزینه های این انتقال را تامین کند ولی اینک شاهد تعامل و ادبیات مشترک در این زمینه هستیم.
وی گفت: هم اکنون مسوولان ذیربط حتی جلوتر از ارتش در امر ساخت و ساز و انتقال پادگان ها به خارج شهرها وارد می شوند که این نقطه قوت و قابل توجهی است.
فرمانده نیروی زمینی ارتش اظهار داشت: احداث پادگانهای ارتش در خارج شهرهای زاهدان و بیرجند به اتمام رسیده و مراحل احداث این پادگانها در مشهد، تبریز، زنجان، قزوین و شیراز در حال اجرا است.
وی افزود: نامگذاری سالجاری به عنوان سال ˈاقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادیˈ توسط رهبر معظم انقلاب، نشان دهنده عمق آشنایی معظم له به ترفندهای دشمنان است.
امیر پوردستان گفت: هم اکنون دشمنان به دنبال ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی در بخش های اقتصادی و فرهنگی هستند و این اقدام رهبر معظم انقلاب نشان دهنده تدوین استراتژی در مقابله با ترفندهای دشمنان است.
وی ادامه داد: آمریکا ومستکبران جهانی که از پیروزی انقلاب اسلامی شوکه شده بودند، از همان ماههای آغاز پیروزی انقلاب با ترفندهای مختلف مانند ترور، بمب گذاری، تحریم، تحمیل جنگ و امثال آن در صدد ضربه زدن به این نظام برآمدند.
وی گفت: آمریکا طی سال های گذشته به ظاهر با هدف مقابله با تروریست و در واقع با هدف تسلط بر منابع انرژی منطقه خاورمیانه، جلوگیری از بیداری اسلامی و مقابله با ایران به این منطقه و کشورهای افغانستان و عراق لشکر کشی و حمله کرد اما به هیچ کدام از اهداف خود نرسید.
مرحله دوم پادگان ثامن الائمه (ع) لشکر77 خراسان روز سه شنبه با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش به بهره برداری رسید. /2
7490/664
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 94]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن