تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815024124




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیمانکار چینی میدان آزادگان شمالی خلع ید نمی شود/ مذاکره با روس ها ادامه دارد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

معاون امور بین الملل وزارت نفت در گفت و گو با ایرنا: پیمانکار چینی میدان آزادگان شمالی خلع ید نمی شود/ مذاکره با روس ها ادامه دارد تهران - ایرنا - معاون برنامه ریزی و امور بین الملل وزارت نفت گفت: با توجه به پیشرفت کار، احتمال کنار گذاشته شدن پیمانکار چینی آزادگان شمالی بعید است.


علی ماجدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی ایرنا، در خصوص آخرین وضعیت حضور پیمانکاران آزادگان جنوبی در صنعت نفت ایران، اظهار داشت: پیمانکار چینی آزادگان جنوبی به دلیل عدم اجرای تعهدات، خلع ید شده است، اما کار چینی ها در آزادگان شمالی ادامه می یابد.
معاون امور بین الملل وزیر نفت افزود: به پیمانکار چینی آزادگان شمالی اخطار داده شده است که با جدیت بیشتری کار خود را ادامه دهد.
وی در خصوص مذاکره تهران و مسکو برای تهاتر نفت در برابر کالا، گفت: مذاکره با روسیه جریان دارد و هنوز چیزی در این زمینه قطعی نشده است.
حکم خلع ید شرکت چینی(CNPCI) از طرح توسعه میدان نفتی آزادگان جنوبی هفته گذشته پس از طی مراحل حقوقی به طور رسمی به این شرکت ابلاغ شد.
پیمانکار چینی طرح توسعه ی میدان نفتی فوق عظیم آزادگان جنوبی (CNPCI) که پیشتر به دلیل وقت کشی در توسعه این میدان، از بیژن زنگنه، وزیر نفت کارت زرد گرفته بود، با پایان مهلت 90 روزه وزارت نفت و ادامه ی روند نامطلوب فعالیت در این میدان، به طور رسمی خلع ید شد.
رکن الدین جوادی، مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران نیز در این زمینه تصریح کرده بود: پس از تذکرهای مکرر کتبی و شفاهی و در نهایت ابلاغ اخطار کتبی به پیمانکار چینی این طرح در اوایل زمستان سال گذشته، شرکت CNPCI برای پیشبرد پروژه، قول مساعد داد و با وجود اینکه حدود یک ماه پس از اخطار 90 روزه نیز به این شرکت برای تجدیدنظر در روند پروژه فرصت داده شد، از سوی پیمانکار اقدام موثری انجام نشد.
وی گفت: به این ترتیب، به دلیل عدم پایبندی شرکت پیمانکار چینی (CNPCI) به تعهدهای خود در این مدت زمانی، حکم خاتمه قرارداد این شرکت در طرح توسعه ی میدان آزادگان جنوبی صادر می شود.
اقتصام(4)**2022**1594
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اقتصادی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن