تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): آيا به شما بگويم كه مكارم اخلاق چيست؟ گذشت كردن از مردم، كمك مالى به برادر (دينى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820815520




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عضو شورای شهر تهران: تغییر کاربری بوستان مادر غیرقانونی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

عضو شورای شهر تهران: تغییر کاربری بوستان مادر غیرقانونی است تهران بزرگ-ایرنا- عضو کمیسیون سلامت و خدمات شهری شورای اسلامی شهر تهران گفت:تغییر کاربری بوستان مادر در منطقه پنج شهرداری غیر قانونی است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈمحمد حقانیˈ روز سه شنبه در شصت و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به کاهش فضای سبز در تهران اظهار کرد:بر اساس قانون تغییر کاربری از پهنه ˈGˈ به پهنه های ˈRˈ و ˈDˈ غیرقانونی است.
وی افزود:در گذشته نیز بر اساس بند 3 پیوست 5 مصوبه طرح جامع نسبت به تغییر کاربری اراضی در فضای سبز به شهردار تهران تذکر داده شده بود.
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت:شهرداری زمینی را که در طرح جامع قرار دارد و قرار بود به بوستان مادر تبدیل شود ، فروخته است .
وی با استناد به بند 4 پیوست 5 مصوبه طرح جامع ادامه داد: در شورای عالی شهرسازی پهنه های شهری و کاربری پیش بینی شده در طرح تفصیلی تا تامین کاربری های خدماتی طرح تفصیلی جدید کماکان ملاک عمل می شود.
رییس کمیته تخصصی صیانت از باغات شهر تهران با نمایش اسلایدی به کاهش فضای سبز در منطقه الهیه، درکه، مقدس اردبیلی، ضلع شرقی بزرگراه آیت الله کاشانی انتقاد کرد.
پهنه ˈGˈ(فضای سبز) و پهنه های ˈRˈ و ˈDˈ(پهنه های مختلف با کاربری تجاری، اداری و مسکونی) است.
حقانی با اشاره به تغییر کاربردی زمینی هفت هکتاری در منطقه پنج که قرار بود بوستان مادر در آن احداث شود گفت: لغو این پروانه کاربری ازسوی شورای عالی شهرسازی دنبال می شود.
شصت و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در حال برگزاری است.
تهرام/7244/7245/1600 /
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 131]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن