تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا! حسن و حسين را دوست بدار و دوستداران آن دو را نيز دوست بدار.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815619102




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماهیگیران متخلف در خرم آباد دستگیر شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

ماهیگیران متخلف در خرم آباد دستگیر شدند خرم آباد - ایرنا - مدیر کل حفاظت محیط زیست لرستان از دستگیری ماهیگیران متخلف در خرم آباد خبر داد .


به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی حفاظت محیط زیست لرستان ˈ محمد حسین بازگیر ˈ گفت : در هفته های گذشته نیروهای اجرایی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خرم آباد که ضابطین دادگستری هستند ،درحین گشت وکنترل از سطح مناطق استان ودر حاشیه رودخانه سزار (چم سنگر)موفق به شناسایی دو نفر متخلف شدند .
وی اظهار داشت : برخلاف هشدارها و اطلاع رسانی های زیست محیطی این افراد اقدام به صید غیر مجاز ماهی به تعداد70 قطعه کرده بودند.
وی افزود :با توجه به اینکه فصل تخم ریزی ماهیان آغاز شده است و صید در این مناطق ممنوع اعلام شده است ، متخلفان باید به ازای هر قطعه ماهی مبلغ100 هزار ریال یعنب حدود 700 هزار ریال ضرروزیان وارده به محیط زیست پرداخت نمایند.
وی تصریح کرد : همچنین واحد حقوقی این اداره کل نسبت به تشکیل پرونده برای صیادان غیرمجاز اقدام وبه مراجع قضایی معرفی کرده است.
همچنین مسوول واحد حقوقی محیط زیست لرستان ˈکامران سپه وند ˈگفت : با توجه به وضعیت مطلوب نزولات آسمانی سال جاری وسال گذشته وبا عنایت به سرسبزی طبیعت وجاری شدن وپرآب شدن رودخانه های استان وفصل تخم ریزی ماهیان از کلیه هم استانیهای درخواست می شود که از صید غیر مجاز ماهی خودداری نمایند .
وی افزود :با استناد به ماده 12 قانون شکار وصید، هرکس مرتکب شکار و صید جانوران وحشی حمایت شده بدون داشتن پروانه ویژه ، شکار و صید در مناطق حفاظت شده و پناهگاه های حیات وحش بدون تحصیل پروانه ویژه و صید غیر مجاز در رودخانه های حفاظت شده،از بین بردن رستنیها و تعلیف و تخریب در پارکهای ملی و آثار طبیعی ملی و هرگونه تجاوز و فعالیت غیر مجاز در این گونه مناطق ، آلوده کردن آب رودخانه ها ، دریاچه ها و تالابهای حفاظت شده ، چشمه ها و آبشخورها به موادی که باعث آلودگی آب و از بین رفتن آبزیان شود، به مجازات حبس از سه ماه تا سه سال و یا به جزای نقدی از یک میلیون و پانصد هزار ریال تا هجده میلیون ریال محکوم می شود.
7274
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




16/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن