تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 28 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):آنچه دوست ندارى درباره‏ ات گفته شود، درباره ديگران مگوى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806933868




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شهید مطهری بهترین الگو برای معلمان و مربیان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

شهید مطهری بهترین الگو برای معلمان و مربیان است زرند - ایرنا - مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند، گفت: شهید مطهری اسوه و الگویی به تمام معنا برای معلمان و مربیان جامعه است.


به گزارش ایرنا، حجت الاسلام علی جعفری روز دوشنبه در نشست فرهنگی دانش آموزان دختر بسیجی در زرند افزود: نامگذاری یک روز به عنوان روز معلم، جنبه نمادین دارد تا در این روز با بررسی ابعاد شخصیت استاد شهید مطهری، مسیر تعلیم و تربیت اسلامی بازشناسی شود.
وی بیان کرد: آن شهید بزرگوار با درک عمیق اهداف غرب به نقد اندیشه های آن و دفاع از انقلاب و اسلام پرداخت و در این راه خون خود را تقدیم کرد.
وی با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و هفته معلم گفت: فرارسیدن 12 اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری و روز معلم یادآور جایگاه والای علم و معرفت و مقام والای استاد و معلم در تفکر دینی اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.
حجت الاسلام جعفری، اظهار کرد: خداوند، اولین مربی و هدایت گر انسان است، خداوندی که آدمی را به خواندن فرا می خواند و با قلم بشریت را از وادی جهالت و حیرت به عالم تفکر و معرفت هدایت می کند.
وی ادامه داد: امروز دشمنان و استکبار جهانی از طریق رسانه های ارتباط جمعی بویژه ماهواره به دنبال متزلزل کردن ارزش ها و باورهای ملت ایران هستند و با راه اندازی 17 هزار شبکه باز و بدون محدودیت، باورها و اعتقادت ما را هدف قرار داده اند.
وی گفت: با توجه به ورشکستگی اقتصادی بانک های اروپا و وضعیت بد اقتصادی در غرب، اما تقویت شبکه های مختلف رسانه ای را دستور کار خود قرار داده اند و تلاش می کنند فرهنگ غرب را در جامعه پیاده کنند.
مسوول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه زرند افزود: این شبکه ها به دنبال ترویج بی حجابی، خشونت، بی بند و باری اخلاقی، قتل، سست کردن بنیان خانواده، هجمه فرهنگی، دخالت سیاسی، تبلیغ ضد مذهب و دین، اختلاف قومی و قبیله ای، سوء استفاده مالی از مردم، دروغ پردازی و صدها نیرنگ و فریب دیگر هستند.
وی بیان کرد: آنان تمام توان خود را در این جنگ فرهنگی به کار بستند تا ملت ایران را زمین گیر و ایمان و اعتقادات مردم را سست کنند که ما باید بیش از پیش مراقب باشیم فریب دشمن را نخوریم.
حجت الاسلام جعفری، گفت: همانطور که در 34 پس از پیروزی انقلاب اسلامی در همه صحنه ها و عرصه ها تلاش کردیم و دشمن را ناکام و ناامید گذاشتیم، امروز نیز در جنگ فرهنگی باید سد راه دشمن شویم.
وی بیان کرد: دشمن با این کار می خواهد دانش آموزان درس و مدرسه را رها کنند و مدارج علمی را فتح نکنند اما شما با درس خواندن و پشتکار خود مانع تلاش دشمن و استکبار جهانی شوید.
نشست فرهنگی دانش آموزان دختر بسیجی دبیرستان فکوری شهرستان زرند با موضوع سبک زندگی اسلامی به مناسبت هفته معلم و عقیدتی سیاسی در سپاه در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی زرند برگزار شد.ک/2
7434/8154/2624
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن