تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند متعال، به بنده اش در هر روز نصيحتى عرضه مى كند، كه اگر بپذيرد، خوشبخت و اگر ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815328992




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

معلم هموار کننده مسیر حرکت انسان به سوی سعادت و تعالی است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

نماینده مردم گنبدکاووس درمجلس: معلم هموار کننده مسیر حرکت انسان به سوی سعادت و تعالی است گنبدکاووس - ایرنا - نماینده مردم گنبدکاووس درمجلس شورای اسلامی با الهی خواندن شغل معلمی، گفت: معلم هموار کننده مسیر حرکت انسان به سوی سعادت و تعالی است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، ˈسلیمان عباسیˈ روز دوشنبه در آیین تجلیل از معلمان و کارکنان نمونه آموزش و پرورش این شهرستان، افزود: معلم با تبیین صحیح جهان بینی اسلامی و با گذشتن از خود، مسیر حرکت انسان به سوی سعادت و تعالی را هموار می کند.
وی با تاکید برضرورت توانمندسازی معلمان، گفت: معلمان باید باافزایش توان علمی و ارتقای معنویات درخود نسلی متعهد و متخصص برای اداره آینده کشور پرورش دهند ضمن اینکه لازمه سعادت، توسعه و پیشرفت کشور و کاهش معضلات اجتماعی درجامعه منوط به توانمند بودن معلم است.
عباسی بابیان اینکه حضور معلم و رفتار، گفتار و نوع پوشش او برای دانش آموزان الگو است، اضافه کرد: اگر معلم دراین حوزه ها و نیز دیگر حوزه های فردی و اجتماعی الگوی خوبی برای نسل آینده باشد، رسالت خود را بدرستی انجام داده است.
وی همچنین باگرامیداشت ساد و خاطره شهید مرتضی مطهری، تصریح کرد: معلمان باید در همه ایام سال از این استاد بزرگ یاد کرده و فکر و اندیشه ایشان را الگوی خود قرار داده و این افکار و اندیشه را به نسل آینده نیز منتقل نمایند.
نماینده مردم گنبدکاووس درمجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره با شعار امسال و نیز طرح تحول بنیادین نظام آموزش و پرورش، برلزوم سعی و تلاش مضاعف جامعه فرهنگی جهت تحقق منویات رهبری و اهداف عالیه نظام تعلیم و تربیت اسلامی تاکید کرد.
امام جمعه گنبدکاووس نیز در این آیین با اشاره به اهمیت و فضیلت کسب علم و دانش در دین مبین اسلام، گفت: براساس آیات قرآن، فراگیری علم، آموزش علم و عمل به علم، باید رنگ خدایی داشته باشد.
حجت الاسلام و المسلمین ˈمحمدحسین سبحانیˈ افزود: معلمان باید علوم مفید را به نسل آینده بیاموزند تا آنان نیز با پیمودن قله های علم و دانش کشور را از بیگانگان بی نیاز کنند.
مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس نیز در این آیین با تبریک هفته معلم، رساندن انسان به مقام انسانیت را مهمترین رسالت دست اندرکاران نظام تعلیم و تربیت دانست.
ˈعلیرضا حسین زادهˈ گفت: برای انجام این رسالت مهم باید مکارم اخلاقی و اسلامی را بیشتر در بین دانش آموزان نهادینه کرد زیرا نسل جوان را دربرابر تهدیدات جنگ نرم دشمنان واکسینه خواهد نمود.
در این آیین که معاون استاندار گلستان و فرماندار ویژه گنبدکاووس و برخی مسوولان این شهرستان حضور داشتند، از حدود 70 معلم، مدیر، معاون و کارمند نمونه و نیز مدیر قبلی آموزش و پرورش گنبدکاووس با اهدای لوح سپاس و هدایایی تجلیل شد.
آموزش و پرورش شهرستان گنبدکاووس بابیش از 325 هزار نفر جمعیت درشرق گلستان افزون بر 61 هزار دانش آموز در 4 دوره تحصیلی و بیش از 3 هزارو 200 فرهنگی شاغل دارد.
/7479/622/
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن