تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):على پيشواى مؤمنان و ثروت پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820991609




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دريافت و فرآورش بيش از 17ميليارد مترمکعب گاز در پالايشگاه خانگيران طي سال92


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۲:۲۱ب.ظ)
مديرعامل شرکت پالايش گاز شهيد هاشمي نژاد خبرداد؛ دريافت و فرآورش بيش از 17ميليارد مترمکعب گاز در پالايشگاه خانگيران طي سال92 مدير عامل شرکت پالايش گاز شهيد هاشمي نژاد از دريافت بيش از 17 ميليارد متر مکعب گاز در سال 92 در اين مجتمع گازي خبرداد.
به گزارش خبرگزاري موج، ناصر اسلامي با اعلام اين خبر افزود: در سال 91 ميزان دريافت گاز از چاه هاي منطقه ي عملياتي خانگيران 17 ميليارد و 190 ميليون متر مکعب بوده است که اين آمار در سال 92 به 17 ميليارد و 320 ميليون متر مکعب افزايش يافته است.
وي اظهارداشت: ميزان دريافت گاز در پالايشگاه خانگيران در سال 92 نسبت به سال 91، يک درصد رشد را نشان مي دهد. مديرعامل شرکت پالايش گاز شهيد هاشمي نژاد با بيان اينکه توليد مايعات نفتي در کنار توليد گاز از دستاوردهاي اين پالايشگاه گاز است، تصريح کرد: در سال 92 ميزان 172 هزار متر مکعب مايعات نفتي در اين شرکت توليد شد.
اسلامي با بيان اينکه پالايشگاه گاز شهيد هاشمي نژاد بزرگ ترين واحد توليد گوگرد کشور به شمار مي رود بيان داشت: در سال 91 ميزان توليد گوگرد در اين مجتمع گازي 626 هزارتن بوده است که اين آمار در سال 92 به ميزان 635 هزار تن در سال 92 افزايش يافته است.
اين مقام مسوول اضافه کرد: توليد گوگرد در پالايشگاه خانگيران در طول سال 92 نسبت به سال 91 رشد دو درصدي را نشان مي دهد.
وي تاکيد کرد: دريافت گاز در چهار ماه پاياني سال 92 به ميزان شش ميليارد و 770 ميليون متر مکعب بوده است که نسبت به سال 91، رشد چهار درصدي را نشان مي دهد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن