تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان ، در عالِمِ بى‏بهره از ادب بيشتر طمع مى‏كند تا عالِمِ برخوردار از ادب . پس ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814677049




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

استاندارد آموزش‌های مهارتی نیازمند بازنگری است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
استاندارد آموزش‌های مهارتی نیازمند بازنگری است
مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز بازنگری استانداردهای آموزشی فنی و حرفه‌ای و انطباق آن با فناوری‌های روز را ضرورتی اجتناب‌ناپذیر در کشور دانست.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران حسن عزیزی مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز گفت: بازنگری استانداردهای آموزشی و انطباق آن با شرایط و فناوری روز در حال حاضر ضروری است ریزنگری و توجهات لازم در این خصوص را می‌طلبد.

وی در ادامه در خصوص مفهوم استاندارد آموزشی در مهارت آموزی افزود: استاندارد آموزشی در واقع به معیارهایی گفته می‌شود که به عنوان نقشه راه و مسیر حرکت در دوره آموزشی باید مورد توجه قرار گیرد و مربیان با کمک آن کارآموزان فاقد مهارت را نیروهای متخصص که مورد نیاز بازار کار است تبدیل می‌کنند.

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای استان البرز خاطرنشان کرد: در صورتی که استانداردها با شرایط ونیازهای روز صنایع و بازار کار هماهنگی لازم را نداشته باشد فرآیند آموزش به نتیجه نهایی خود نخواهد رسید.

عزیزی تاکید کرد: در بازنگری استانداردهای آموزشی به طور قطع باید شرایط مربیان مورد توجه قرار گیرد چرا که مربیان مهارتی به عنوان جامعه هدف این استانداردهای آموزشی محسوب می‌شوند.

انتهای‌پیام/







تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۳۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن