تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نـادانى، مايـه مرگ زندگان و دوام بدبختى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820009232




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ده هزار متر مربع زمین کشاورزی در جیرفت وقف کمک به ایتام و کودکان بی سرپرست شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
ده هزار متر مربع زمین کشاورزی در جیرفت وقف کمک به ایتام و کودکان بی سرپرست شد
واقف خیرجیرفتی 10 هزار متر مربع زمین کشاورزی خود را برای ایتام و کودکان بی سرپرست در روستای عنایت آباد این شهرستان وقف کرد.
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران مهدی شریف ، سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جیرفت گفت: خانم حیدری واقف خیر اندیش  جیرفتی، به مناسبت میلاد حضرفت فاطمه (س) ، 10 هزار متر مربع زمین کشاورزی خود به ارزش ریالی 500 میلیون ریال را برای ایتام و کودکان بی سرپرست در روستای عنایت آباد جیرفت وقف کرد.

شریف توجه مردم به وقف در سال جاری را بسیار خوب توصیف کرد و گفت: با ثبت این وقف از ابتدای سال تاکنون چهار مورد وقف به ثبت رسیده که بیانگر علاقه و توجه مردم جیرفت به ائمه اطهار (ع) و فرهنگ وقف است.

وی با اشاره به وقف های انجام شده در سال 93 ، افزود: ابتدای سال نیز عذری فاریابی زمینی با مساحت 500 متر مربع و ارزش 200 میلیون ریال در روستای گردوچوئیه منطقه ساردوئیه با مصرف عام المنفعه به ثبت رسانده است.

شریف خاطرنشان کرد: پردل انجم روز،  نیز در ایام نوروز یک قطعه زمین با مساحت 750متر مربع و ارزش 250 میلیون ریال در روستای دودران منطقه بحر آسمان برای احداث مسجد و حسینه حضرت ابوالفضل (ع) وقف کرده است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان جیرفت گفت: یداله فاریابی هم ابتدای سال زمینی با مساحت 500 متر مربع و ارزش 200 میلیون ریال در روستای گردوچوئیه منطقه ساردوئیه را برای ساخت مسجد حضرت زهرا (س) به ثبت رسانده است.

انتهای‌پیام/







تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن