تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):ما اهل بیت رسول خدا(ص) وسیله ارتباط خدا با مخلوقاتیم ما برگزیدگان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819103496




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بالاخره این بوستان زنانه است یا مردانه؟


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بالاخره این بوستان زنانه است یا مردانه؟ کرمانشاه - ایرنا - مدیریت ارشد وقت استان کرمانشاه در سال های گذشته تصمیم گرفت تا بوستان شاهد کرمانشاه را به ˈ پارک بانوانˈ تبدیل کند.


به گزارش خبرنگار ایرنا، گرچه در همان زمان هم برخی با این طرح مخالف بودند و از جنبه اجتماعی آن را زیبنده استان نمی دانستند با این استدلال که ایجاد این پارک ممکن است پدیدآور این ذهنیت باشد که بانوان در کرمانشاه آرامش و امنیت ندارند، عده ای هم بر این باور بودند که بوستان شاهد در بهترین نقطه شهر از نظر دسترسی است و نباید جنبه عمومی را از آن بگیریم.
با این حال و پس از نشست های مکرر تصمیم ایجاد پارک بانوان جدی تر و حتی مصوب هم شد اما تا امروز تنها کاری که انجام شده تنها کشیدن یک فنس توری و سد کردن تردد افراد به درون آن است بدون اینکه زیرساخت های مورد نیاز برای یک پارک اختصاصی بانوان در آن ایجاد شود.
در این مورد، رییس شورای شهر کرمانشاه به خبرنگار ایرنا گفت: ایجاد پارک بانوان در زمان استانداری سید دادوش هاشمی به تصویب رسید اما با رفتن وی و نیز به دلیل عدم تامین بودجه، کار احداث آن تاکنون به جایی نرسیده است.
ˈخسرو زرافشانیˈ اظهار کرد: شورای شهر در این مورد با استاندار کنونی کرمانشاه نشست خواهد داشت و برای پارک بانوان شهر، تعیین تکلیف خواهد کرد.
وی تاکید کرد که چنانچه استاندار کرمانشاه با ادامه این پروژه موافقت نکند، بوستان شاهد را به حالت اولیه یعنی ˈاستفاده برای عمومˈ باز خواهیم گرداند.
اینکه نظر استاندار کرمانشاه برای تداوم یا توقف احداث این پارک چیست، هنوز معلوم نیست اما آنچه واضح است، از نظر عمرانی این پروژه در زمره افزون بر دو هزار و 500 پروژه نیمه تمام استان قرار دارد و از نظر اجتماعی و جامعه شناختی هم اختصاص پارک برای بانوان موافقان و مخالفانی دارد.
به هر حال باید به انتظار روزهای آینده نشست تا تکلیف مشخص شود که آیا بوستان شاهد؛ زنانه می شود یا مردانه یا هر دو؟
571/567
گزارش از یحیی معماری خبرنگار ایرنا
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن