تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن نیک را از هر کسی ، هر چند به آن عمل نکند ، فرا گیرید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815582194




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مرگ جوان نهاوندی بر اثر سقوط از کوه


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > همدان شهبازی به مهر خبر داد:
مرگ جوان نهاوندی بر اثر سقوط از کوه
نهاوند - خبرگزاری مهر: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند گفت: یک جوان نهاوندی براثر سقوط از کوه‌های حوالی روستای شادمانه این شهرستان جان خود را از دست داد.



محمد تقی شهبازی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به مرگ جوان نهاوندی بر اثر سقوط از کوه اظهار داشت: این حادثه تأسف‌بار در کوه‌های حوالی روستای شادمانه این شهرستان روی داده است. شهبازی گفت: متوفی با نام محمد جلالوند 28 ساله و  متأهل ساکن روستای شادمانه بوده که به همراه یکی از دوستان خود روز شنبه هفته جاری به قصد کوهنوردی، تفریح و گردش به منطقه کوهستانی روستای خود رفته بود. وی با اشاره به اینکه سقوط از کوه علت فوت این جوان نهاوندی بوده است، گفت: بعد از تلاش هشت ساعته گروه‌های امدادی اعزام‌شده از نهاوند و فیروزان به محل حادثه و نیروهای مردمی با وجودی تاریکی هوا و کمبود نور، جسد فرد متوفی از عمق دره های کوه های شادمانه پیدا شد. رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان نهاوند عنوان کرد: هنگامی که نیروهای امداد و نجات متوفی را پیدا کردند وی جان خود را از دست داده بود . محمد تقی شهبازی با تشکر از نیروهای امدادی و انتظامی و نیروهای محلی، از مردم خواست در صورت بروز هرگونه حادثه مراتب را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به مراکز امدادرسانی اطلاع دهند.


۱۳۹۳/۲/۱۵ - ۰۹:۰۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 93]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن