تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه بنده اى بخواهد چيزى بخواند و يا كارى انجام دهد و بسم اللّه  الرحمن الرحيم بگويد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820524573




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اللواء: الجمیل نامزدی خود درانتخابات ریاست جمهوری لبنان را اعلام می کند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

اللواء: الجمیل نامزدی خود درانتخابات ریاست جمهوری لبنان را اعلام می کند بیروت – ایرنا – روزنامه لبنانی اللواء در شماره روز دوشنبه خود نوشت که « امین الجمیل» رییس حزب مسیحی الکتائب امروز نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری لبنان را بطور رسمی اعلام می کند.


به گزارش ایرنا، اللواء به نقل از منابعی در حزب الکتائب افزود: الجمیل در نشست امروز دفتر سیاسی الکتائب که بعداز دیدارش با « میشل المر» نماینده مجلس لبنان تشکیل می شود، نامزدی خود را اعلام می کند.
اما محافل سیاسی و رسانه ای احتمالا می دهند الجمیل بعداز جلسه سوم پارلمان نامزدی خود را بطور رسمی اعلام کند.
رسانه های لبنانی با توجه به رویکرد بسیارمنفی جامعه لبنان و بازشدن دوباره پرونده های ترور و جنایات او به مهره ای سوخته تبدیل شده است و اصرارهایش برای ادامه نامزدی تنها بر مشکلات گروه 14 مارس می افزاید.
اللواء در حالی این خبر را اعلام کرده که الجمیل در گفت وگو با روزنامه سعودی « عکاظ» گفته است که در این دور انتخابات ریاست جمهوری یک نامزد بالفعل است اما معتقد می باشد که رییس جمهور حدید باید توافقی باشد.
وی با بیان اینکه « سمیر جعجع» رییس حزب نیروهای لبنانی و نامزد کنونی 14 مارس تاکنون نتوانسته است برای کسب آرای لازم توفیقی پیدا کند و اگر بازهم نتواند همه احتمالات وجود دارد و نامزدی من چهره واقعیت بخود می گیرد.
الجمیل جلسه چهارشنبه آینده پارلمان برای انتخاب رییس جمهوری جدید را سرنوشت ساز خواند و گفت : گروه 8 مارس تا زمانی که جعجع نامزد باشد اجازه نمی دهد پارلمان به حد نصاب برسد اما در مورد خودم نشنیده ام که چنین تصمیمی داشته باشند.
رییس حزب الکتائب بطور تلویحی در واکنش به جعجع که پیوسته از نوشتن برنامه سخن می گوید، خاطرنشان کرد: بعداز دور اول ریاست جمهوری، دو سال در دانشگاه های هاروارد و مریلند و دانشگاه پاریس فعالیت کردم و برنامه کاملی برای لبنان نوشتم که دانشگاه هاروارد آن را منتشر و به عربی هم ترجمه شده است و اکنون می تواند بهترین دستور کار برای لبنان باشد.
خاورم ** 1324
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 41]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن