تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):از ما نیست آن که دنیاى خود را براى دینش و دین خود را براى دنیایش ترک گوید.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814737022




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اسامی پذیرفته شدگان نامزدی ریاست جمهوری 5 روز پس از اتمام ثبت نام اعلام می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سخنگوی دادگاه عالی قانون اساسی سوریه : اسامی پذیرفته شدگان نامزدی ریاست جمهوری 5 روز پس از اتمام ثبت نام اعلام می شود تهران - ایرنا - ˈماجد خضرهˈ سخنگوی رسمی دادگاه عالی قانون اساسی سوریه اعلام کرد : اسامی پذیرفته شدگان نامزدی ریاست جمهوری پنج روز پس از پایان یافتن مهلت تعیین شده برای ثبت نام در یک روزنامه رسمی اعلام خواهد شد.


به گزارش خبرگزاری رسمی سوریه ˈساناˈ، خضره در گفت وگوی مطبوعاتی روز جمعه خود اعلام کرد :هر کس درخواستش رد شود حق دارد ظرف سه روز پس از آن شکایت کند.
وی ادامه داد : تا کنون ˈماهر عبدالحفیظ حجارˈ نماینده مجلس سوریه و ˈحسان عبدالله النوریˈ وزیر مشاور سابق دولت سوریه تقاضای خود را برای نامزدی ریاست جمهوری به دادگاه عالی قانون اساسی این کشور تقدیم کرد.
خضره اضافه کرد : هر شهروندی که در خود شایستگی رهبری سوریه را می یابد و شرایط ذکر شده برای ثبت نام کاندیداتوری پست ریاست جمهوری در مورد وی صدق می کند، می تواند اقدام به این کار کند.
وی توضیح داد : دادگاه در برنامه های انتخاباتی هیچیک از کاندیداها دخالت نمی کند.
دادگاه عالی قانون اساسی سوریه سه شنبه هفته گذشته اعلام کرد کسانی که تمایل به نامزدی برای انتخابات ریاست جمهوری دارند ، از امروز، به مدت 10 روز می توانند برای ثبت نام به این دادگاه مراجعه کنند .
انتخابات ریاست جمهوری سوریه قرار است روز 13 خردادماه برگزار شود .
خاورم ** 1487 **1586
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




06/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 119]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن