تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814772583




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره گیری از سازمان های مردم نهاد بهترین راه ارتباط با جوانان است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

بهره گیری از سازمان های مردم نهاد بهترین راه ارتباط با جوانان است سنندج – ایرنا – استاندار کردستان گفت: با توجه به گستردگی جامعه جوان، بهترین راه ارتباط با این قشر، بهره گیری از سازمان های مردم نهاد است.


به گزارش خبرنگار ایرنا، عبدالمحد زاهدی شامگاه یکشنبه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان کردستان، افزود: لازم است شرایطی فراهم شود تا سازمان های مردم نهاد مرتبط با حوزه جوانان از لحاظ کمی و کیفی رشد کنند و هر کدام نماینده بخشی از جامعه جوان باشند.
وی انجام فعالیت های پراکنده و غیر منسجم در حوزه جوانان را یکی از مشکلات این حوزه بیان کرد و گفت: ضروری است یک کارگروه در ستاد ساماندهی تشکیل شود و پس از برنامه ریزی، وظایف دستگاه ها نیز مشخص شود تا پس از هر دوره بتوان کارهای انجام شده را ارزیابی کرد.
استاندار کردستان با اشاره به اینکه نمی توان نسخه ای ثابت برای مسائل مختلف پیچید، اظهار کرد: هر استانی مسائل مختص خود را در حوزه جوانان دارد.
وی افزود: لازم است کمیته ای در ستاد ساماندهی جوانان تشکیل شود تا آسیب های اجتماعی جوانان کردستان را شناسایی کند.
زاهدی سلب مسوولیت فرزندان از خانواده را اشتباه خواند و گفت: باید خانواده ها را نسبت به سرنوشت فرزندان حساس کرد.
وی با بیان اینکه بیشتر جوانان آسیب پذیر در آموزش و پرورش حضور دارند، افزود: آموزش و پرورش باید در ستاد ساماندهی امور جوانان عضویت داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه شرایط جامعه و زندگی مدرن، جوانان را از هم جدا می کند، اظهار کرد: لازم است جوانان را به زندگی اجتماعی و حضور در کنار هم تشویق کرد.
استاندار کردستان با انتقاد از برخی سیاست های متضاد به ذکر مثالی در این رابطه پرداخت و گفت: گاهی شنیده می شود که از لزوم جداسازی دانشجویان دختر و پسر در دانشگاه ها صحبت می شود این در حالی است که همیشه ازدواج دانشجویی تشویق شده است. ک/2
570/533
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




15/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن