تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):پرهيزكارى منافق جز در زبانش ظاهر نمى شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820971462




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تحريم‌ها تأثيري در روند توسعه‌اي كشور نداشته است


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: تحريم‌ها تأثيري در روند توسعه‌اي كشور نداشته است
جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با تأكيد بر اينكه تحريم‌هاي دشمنان هيچ تأثيري در روند توسعه‌اي كشور نداشته است، گفت: اين تحريم‌ها سبب شد تا ‌ كشور به رشد و توسعه بيشتر دست پيدا كند.
جانشين فرمانده كل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي با تأكيد بر اينكه تحريم‌هاي دشمنان هيچ تأثيري در روند توسعه‌اي كشور نداشته است، گفت: اين تحريم‌ها سبب شد تا ‌ كشور به رشد و توسعه بيشتر دست پيدا كند. 
سردار حسين سلامي ظهر ديروز در مراسم توديع و معارفه فرمانده سپاه استان البرز تأكيد كرد: دشمنان بر اين تلاش هستند تا با سنگ‌اندازي و مانع‌تراشي، كشور را با بحران مواجه كنند اما مسئولان و ملت آگاه ايران اسلامي با پشتكار و پيروي از دستورات مقام معظم رهبري در برابر هجمه‌هاي دشمنان ايستادگي كرده و با صبر و مقاومت و تلاش تمامي توطئه‌هاي دشمنان را از بين بردند و كشور را به رشد و شكوفايي بسيار بالايي رساندند. وي در ادامه سخنان خود با بيان اينكه زماني كه انقلاب اسلامي ايران به پيروزي رسيد، دشمن در بدترين شرايط هم گمان نمي‌كرد  روزي اين انقلاب و اسلام در ايران بتواند خاري در چشم دشمنان و سدي در برابر استكبارطلبي آنان شود، افزود: دشمنان هر چه تلاش كنند هرگز قادر نخواهند بود‌ در برابر آرمان‌هاي ملت ايران ايستادگي كنند. جانشين فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامي تصريح كرد: در جنگ تحميلي همه قدرت‌هاي جهان و حتي كشورهايي كه با هم ضد بودند، در يك برنامه از پيش تعيين شده با هم متحد شده و عليه كشورمان صف‌آرايي كردند و با ترور شخصيت‌هاي برجسته در نظر داشتند به اهداف شوم خود دست پيدا كنند. 
سلامي گفت: اما اين اقدامات شوم دشمنان نيز نتيجه‌اي نداشت و آنان هرگز نتوانستند به اهداف خود برسند. وي در بخشي ديگر از سخنان خود انقلاب ما را مبتني بر منطق وحي و ولايت فقيه دانست و اظهار كرد: با وجود دشمني‌ها، تحريم، ديپلماسي خصمانه و غيرمنطقي اما ميهن ما به بركت ولايت مطلقه فقيه در تمامي عرصه‌ها با تشخيص سره از ناسره توانسته است از سختي‌ها عبور كند. سردار سلامي رسيدن ايران به فناوري‌هاي گوناگون را نتيجه تلاش و اعتماد كشور به جوانان دانست و افزود: امروز كشور ايران اسلامي توانسته بر پايه دانسته‌ها و دانش خود به فناوري‌هاي روز دنيا دست پيدا كند. وي تأكيد كرد: در اين راستا دشمن از اين همه شكوفايي و رشد ايران در عرصه‌هاي مختلف در هراس است لذا با دسيسه‌سازي در بحث انرژي هسته‌اي و با ترور دانشمندان در نظر دارد كشور را به انزوا بكشاند. 
اين مقام مسئول ادامه داد: اما ملت هميشه در صحنه ايران اسلامي با ولايتمداري و اطاعت از فرامين ايشان هرگز به دشمنان اجازه نخواهد داد كه به اهداف شوم خود برسند. در اين مراسم سردار علي استاد حسيني به عنوان فرمانده سپاه امام حسن مجتبي(ع) استان البرز معرفي شد و از زحمات سردار بهرام حسيني تقدير به عمل آمد. 


منبع : روزنامه جوان



تاریخ انتشار: 14 ارديبهشت 1393 - 22:18





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن