تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برتر از هر کار نیکی، کاری هست تا جاییکه مرد در راه خدا کشته شود، پس چون در راه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815135772




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خانواده محوری ویژگی نمایشگاه کتاب تهران است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس نمایشگاه کتاب: خانواده محوری ویژگی نمایشگاه کتاب تهران است تهران- ایرنا- رییس بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: نمایشگاه کتاب تهران خانواده محور است و از این نظر با دیگر نمایشگاه های سایر کشورها تفاوت دارد.


بگزارش خبرنگار حوزه کتاب و ادبیات ایرنا، یکی از برنامه های کمیته فعالیت های جنبی نمایشگاه کتاب ایجاد تندیس هایی از مولفان و نویسندگان کتاب های درسی آموزش و پرورش است.
عصر روز یکشنبه برخی از این نویسندگان در قالب نشستی با عنوان «چهره غریب»در نمایشگاه حضور یافتند و پس از آن سیدعباس صالحی رییس و دیگر مسوولین این دوره از نمایشگاه دیدار و گفتگو کردند.
پس از معرفی نویسندگان، صالحی گفت: از ابتکار کمیته فعالیت های جنبی تشکر می کنم زیرا لذت نزدیکی به کتاب را برای دانش آموزانی که به نمایشگاه کتاب می آیند فراهم کردند.
وی ادامه داد: دانش آموزان دوست دارند با پشت صحنه کتاب های درسی خود نیز آشنا شوند و ورای چهره زمخت یک کتاب درسی با جذابیت های آن نیز روبرو شوند.
رییس بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران خاطر نشان کرد: فکر برگزاری برنامه چهره های غریب تازه است و خود نویسندگان باید به بالندگی آن کمک کنند تا کتاب های درسی هم مانند دیگر کتاب ها عزیز شوند.
فرآهنگ(3)**2024**م.ب**1856
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن