تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سپاسگزارى منافق از زبانش فراتر نمى رود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820818992




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

طالبی: توجه به سیاست های کلان نظام و دولت، محور فعالیت مسئولان باشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

طالبی: توجه به سیاست های کلان نظام و دولت، محور فعالیت مسئولان باشد یزد - ایرنا - معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: توجه به سیاست های کلان نظام ،توصیه های مقام معظم رهبری و برنامه های دولت تدبیر و امید باید محور و نقشه راه مسئولان در سالجاری قرار گیرد .


به گزارش خبرنگار ایرنا،ˈ محمدعلی طالبی ˈ امروز در آیین تکریم و معارفه معاون فرماندار و بخشدار مرکزی شهرستان مهریز گفت: مسئولان در هر موقعیت و مقامی که هستند باید همواره بر اساس طرح های نظام و دولت حرکت کنند .
وی ادامه داد: امسال از سوی مقام معظم رهبری به عنوان سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی نامگذاری شده و بر پیگیری اقتصادی مقاومتی یک تاکید خاص صورت گرفته و لذا باید این اهداف و برنامه های مهم مدنظر باشد .
معاون سیاسی ،امنیتی و اجتماعی استاندار یزد تصریح کرد: برنامه های دولت تدبیر و امید برخواسته از رای و نظر مردم در انتخابات 24 خرداد و سیاست های کلان کشور است و بنابراین مسئولان اجرایی باید این اهداف را جدی بگیرند .
طالبی گفت: رایی که مردم داده اند و امیدی که در دل مردم ما زنده شده است با تشکیل این دولت باید به آنها عنایت خاص داشت و برای انجام برنامه های پیش بینی شده در زمینه های مختلف یک عزم جدی و عملی را ارائه نمود .
وی توجه به افزایش مشارکت اجتماعی را در انجام طرح ها و برنامه ها دولت تدبیر و امید لازم و ضروری دانست و تأکید کرد: برای موفقیت در هر امری باید دارای طرح و برنامه بود و مسئولان این را باید لحاظ کنند .
در ادامه فرماندار شهرستان مهریز به اهم نیازهای این شهرستان شامل: افزایش یک بخش جدید به شهرستان و همچنین قرار دادن نام برخی از مناطق روستایی مهریز در طرح روستاهای کمتر توسعه یافته استان تاکید کرد .
ˈ سیدمحمد رستگاری ˈ افزود: فعالیت های مختلف در شهرستان مهریز در قالب برنامه سند چشم انداز توسعه شهرستان و با همفکری و همکاری همه افراد پیگیری خواهد شد .
در این مراسم با قدردانی از بخشدار و معاون فرماندار گذشته مهریز در احکامی که ازسوی استاندار یزد صادر شده است ، ˈ سید عباس طباطبایی ˈ به عنوان بخشدار مرکزی و ˈ محمد زارع ˈ به عنوان معاون فرمانداری مهریز معرفی شدند .ک2
7541/1968
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن