تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 17 تیر 1403    احادیث و روایات:  حضرت فاطمه (س):آن گاه كه در روز قيامت برانگيخته شوم، گناهكاران امّت پيامبر اسلام را شفاعت خواهم كرد....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1805364133




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مسئولان باید به موقعیت و اثرگذاری خود توجه داشته باشند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون استاندار در آیین معارفه سرپرست اداره كل اموزش و پژوهش: مسئولان باید به موقعیت و اثرگذاری خود توجه داشته باشند خبرگزاری پانا: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان در آیین معارفه سرپرست اداره كل آموزش و پژوهش استانداری گفت: مسئولان باید به موقعیت و اثرگذاری خود توجه داشته باشند .
۱۳۹۳ سه شنبه ۲ ارديبهشت ساعت 10:27



به گزارش خبرگزاری پانا: عباس نیاوند افزود : مسئولیت امانت الهی است لذا مدیران ما باید با خدمتگزاری به مردم، دین خود را به امام و شهدا ادا كنند.
وی مسئولیت را در ابعاد چهارگانه خواند و تصریح كرد: شناخت و آگاهی، لیاقت و شایستگی، استفاده مطلوب از منابع و امكانات برای تصمیم‏گیری درست و استفاده مطلوب و درك درست از حوزه كاری از ابعاد چهارگانه مسئولیت هستند.
نیاوند با تاكید بر توجه مدیران استان به مقوله مدیریت جهادی گفت: مدیر جهادی باید توانایی كار درست و درست كار كردن به معنایی واقعی خود برای دستیابی به بهره‏وری را داشته باشند. باید سیاست‏های ۲۴ گانه اقتصاد مقاومتی در گلستان بومی‏سازی شود
وی اشاره به نامگذاری امسال به «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» اظهار داشت: مقام معظم رهبری چندین سال است كه نامگذاری سال‏ها را با رویكرد اقتصادی بیان فرمودند كه سال الگوی مصرف، كار مضاعف و همت مضاعف، جهاد اقتصادی، تولید ملی و حمایت از كار و سرمایه ایرانی، حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و امسال نیز سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» از آن جمله است.
نیاوند، با اشاره به اهمیت اقتصاد در جنگ فرهنگی خاطرنشان كرد: مقام معظم رهبری دهه چهارم را دهه پیشرفت و عدالت نامیدند كه منجر به رشد و شكوفایی كشور خواهد شد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان با اشاره به ابعاد و شاخص‏های نامگذاری اقتصادی گفت: با توجه به ابلاغ سیاست‏های ۲۴ گانه اقتصاد مقاومتی از سوی مقام معظم رهبری دستگاه‏های اجرایی استان باید این سیاست‏ها را در سطح استان با شرایط موجود و ظرفیت‏های گلستان بومی‏سازی كنند.
نیاوند، اقتصاد دانش‏بنیان، رعایت الگوی مصرف، كار مضاعف و فوق‏العاده، مجاهدت اقتصادی، تأكید بر تولید مولد و تولید ملی، حماسه اقتصادی و مدیریت جهادی را از شاخص‏ها و ابعاد اقتصادی شعار مقام معظم رهبری اعلام كرد.
وی همچنین با اشاره به ابعاد و شاخص‏های فرهنگی شعار مقام معظم رهبری گفت: باید فرهنگ كار و تلاش و وجدان كاری به عنوان یك شاخص‏ در بین دستگاه‏های اجرایی نهادینه شود.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان فرهنگ مصرف صحیح و صرفه‏جویی، میزان پایبندی به احكام نورانی اسلام، افتخار به ایرانی بودن، توجه ویژه به سرمایه اجتماعی، انضباط اجتماعی، استحكام بنیان خانواده و اتحاد و همبستگی را از شاخص‏ها و ابعاد فرهنگی شعار مقام معظم رهبری اعلام كرد.
نیاوند با تاكید بر ایجاد تحول و برنامه‏ریزی برای پویایی یك سازمان خاطرنشان كرد: اجزای مختلف سیستم‏های اجرایی باید از یك همبستگی و یكپارچگی كه منجر به یك خروجی تعریف شده باشد برخوردار شوند و ابعاد مختلف سیستم باید مكمل یكدیگر باشد. سیستم‏های اداری ما باید پژوهش‏محور باشند
وی با بیان اینكه سیستم‏های اداری ما باید پژوهش‏محور باشند، گفت: همه فعالیت سازمان‏ها و دستگاه‏های اجرایی باید براساس یك مبنای علمی و عقلی دقیق صورت گیرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان با تاكید بر اینكه نیازهای اساسی پژوهشی بخش‏های مختلف باید مشخص باشد، خاطرنشان كرد: باید تلاش شود صددرصد اعتبارات پژوهشی استان در سال جاری جذب و از برگشت این اعتبارات جلوگیری شود.
نیاوند با اشاره به اینكه نظام آموزشی ما باید یك نظامی كه منجر به یادگیری مستمر باشد و مهارت‏های لازم ایجاد كند، اذعان داشت: نظام آموزشی باید تسلط و قابلیت‏های فردی و گروهی افراد را تقویت كند.
وی ادامه داد: اساس نظام آموزشی نباید فقط مدرك‏گرایی باشد آن مطلبی كه مقام معظم رهبری فرمودند كه اقتصاد دانش‏بنیان یعنی یافته‏های علمی باید منجر به تولید ثروت و فناوری شود، باید مورد توجه جدی باشد.
پیش‏بینی ۸ برنامه برای مدیریت جهادی در گلستان
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان با اشاره به نامگذاری امسال به سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی» افزود: مدیریت استان هشت برنامه برای مدیریت جهادی در سال جاری در استان گلستان پیش‏بینی كرده است.
نیاوند، برنامه‏ریزی را شالوده مدیریت جهادی خواند و با اشاره به اهداف كلی این هشت برنامه اظهار داشت: برنامه‎های مدیریت جهادی در این استان باید مشخص و مبتنی بر سیاست‏های اداری كشور باشد و موضوعات استراتژیك، اقدامات اساسی، اجرایی، نظارت و ارزیابی دقیق به همراه داشته باشد.
وی تصریح كرد: هشت برنامه پیش‏بینی شده برای مدیریت جهادی در سال ۱۳۹۳ در استان گلستان باید به صورت جدی، با برنامه و پیگیرانه از سوی مدیران دستگاه‎های اجرایی دنبال شد. معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان در این مراسم ضمن تشكر از مدیریت قبلی دفتر آموزش و پژوهش استانداری گلستان برای مدیر جدید در پیشبرد برنامه‏های توسعه‏ای استان آرزوی موفقیت كرد.
گفتنی است طی حكمی از سوی "عباس نیاوند" ، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار گلستان، "رمضانعلی اسفندیاری" به عنوان سرپرست دفتر آموزش و پژوهش استانداری گلستان منصوب شد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 104]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن