تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 15 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):چیزى را بر زبان نیاورید که از ارزش شما بکاهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814034155




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از ظرفیت همه ایرانی ها در دیپلماسی عمومی باید بهره برد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سخنگوی وزارت امور خارجه در جریان دیدار از نمایشگاه کتاب: از ظرفیت همه ایرانی ها در دیپلماسی عمومی باید بهره برد تهران – ایرنا – سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: هر شهروند ایرانی ظرفیتی برای دیپلماسی عمومی محسوب می شود و باید از این ظرفیت به طور کامل بهره ببرد.


بگزارش خبرنگار حوزه کتاب و ادبیات ایرنا، مرضیه افخم در حاشیه دیدار از بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: وزارت امور خارجه تابع راهبردهای کلان و اسناد بالادستی است و در چارچوب معرفی ظرفیت های نظام جمهوری اسلامی و استفاده از آنها برای پیشبرد اهداف نظام تلاش می کند.
وی اظهار امیدوای کرد که تمام ظرفیت هایی که در حوزه فرهنگ و به طور خاص درحوزه علوم و فناوری وجود دارد بتواند کمک کند تا جمهوری اسلامی ایران به طور واقعی و متناسب،توان خود را در پیشرفت هایی که در کشور رخ داده به دنیا معرفی کند.
سخنگوی وزارت امور خارجه ایران گفت: دیپلماسی عمومی جمهوری اسلامی ایران تلاش می کند که این هماهنگی را در داخل ایجاد کند و این ظرفیت را به نمایندگی های کشورمان در خارج از کشور هم منتقل کنیم تا در چارچوب روابط سیاسی، اقتصادی و فرهنگی که با کشورهای دیگر داریم بین ظرفیت های سیاسی و اقتصادی کشور و همتایان خارجی ارتباط برقرار شود.
وی گفت: در این مسیر نیازمند برگزاری کارگاه های آموزشی برای نهادها و حوزه های داخلی هستیم تا این نگاه دیپلماسی عمومی را به مجموعه نهادها و ظرفیت هایی که می توانند برای کار در بیرون از ایران در معرض ارتباط قرار بگیرند منتقل کنیم و نگاه دیپلماسی عمومی را تسری دهیم.
افخم تاکید کرد: هر شهروند ایرانی یک ظرفیت برای دیپلماسی عمومی است و هر نهاد ایرانی می تواند به این حوزه کمک کند. وزارت امور خارجه تلاش می کند در داخل کشور این هماهنگی ها را در زمینه فرهنگسازی به وجود بیاورد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوالی درباره ملی پوش شمشیر بازی که توسط اشرار مسلح ربوده شده است گفت: نهادهای ذیربط باید در این زمینه پاسخ دهند.
فراهنگ(3)**2024**ن.س**1856
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 109]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن