تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر گاه يكى از شما وضو بگيرد و بسم اللّه الرحمن الرحيم نگويد. شيطان در آن شريك است...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820908832




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دانشجویان فنی و حرفه ای نیروی دسته دوم کار نیستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای: دانشجویان فنی و حرفه ای نیروی دسته دوم کار نیستند تهران- ایرنا- سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای، دانشجویان این دانشگاه را نیروهای مناسب کار می داند و معتقد است نباید نگاه جامعه به آنها به عنوان نیروی دسته دوم کار باشد.


مسعود شریفی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاه ایرنا اظهار کرد دانشگاه فنی و حرفه نقش بسیار مهمی در بازار کار دارد اما متاسفانه در جامعه ما جایگاه این دانشگاه مشخص نشده و فارغ التحصیلان به عنوان نیروی دسته دوم کار دیده می شوند.
وی با اشاره به سطح علمی قابل قبول دانشگاه فنی و حرفه ای تاکید کرد: دانشجویان از نظر علمی اگر قوی تر از دانشجویان دانشگاه های دیگر نباشد به طور حتم ضعیف تر هم نیستند و باید تلاش کنیم نگاه جامعه را در این خصوص تغییر دهیم.
رییس دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: دانشگاه دارای سه امتیاز مثبت است که می توان از آنها در راستای بهبود شرایط کشور به خوبی بهره برد. بهره وری، اشتغال، تولید ناخالص ملی و افزایش آن مواردی است که دانشگاه ما می تواند در آنها تاثیر گذار باشد.
وی با اشاره به تلاش دانشگاه فنی و حرفه ای برای تربیت دانشجویان موفق ادامه داد: با تلاش جهادی که مسئولان، اعضای هیات علمی و کارکنان دانشگاه خواهند داشت باید بتوانیم نیروهایی را برای کشور تربیت کنیم که با تخصص کافی وارد بازار کار شده و برای کشور درآمد زایی داشته باشند.
سرپرست دانشگاه فنی و حرفه ای گفت: دانشگاه فنی و حرفه ای باید در راستای اقتصاد مقاومتی و دانش و بنیان که رهبر معظم انقلاب فرمودند حرکت کند و با نیرو و دانشی که وارد سیستم می کند به وظیفه خود را در این ارتباط جامعه عمل بپوشاند.
وی با اشاره به نام گذاری سال 93، تصریح کرد: نخستین موضوعی که در شعار امسال دیده می شود مساله فرهنگ است و به اعتقاد من دانشگاه ها باید فرهنگ ساز باشند. ما می توانیم با حرکت در مسیر درست به وظیفه خود در این راستا عمل کنیم.
شریفی در مورد چگونگی پذیرش دانشجو در دانشگاه های فنی و حرفه ای، خاطرنشان کرد: تمام دانشجویان از فارغ التحصیلان هنرستان هستند و از طریق کنکور سراسری وارد دانشگاه فنی و حرفه ای می شوند.
رییس دانشگاه فنی و حرفه درباره اینکه آیا زمان امتحانات این دانشگاه به خاطر مسابقات جام جهانی 2014برزیل تغییر خواهد کرد، گفت: این گونه نیست ، زیرا ما درس خواندن را بسیار مهمتر از تماشای فوتبال می دانیم .
مسابقات جهانی سال 2014 در نیمه دوم خرداد ماه به بعد در برزیل برگزار می شود.
فراهنگ **9118**1601**
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 95]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن