تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820949259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

منشور کاری شهرستان رباط کریم به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: فرماندار رباط کریم:
منشور کاری شهرستان رباط کریم به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد
فرماندار رباط کریم از ابلاغ منشور کاری سال جاری به ادارات و دستگاه‌های اجرایی این شهرستان خبر داد.


به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی فرمانداری رباط کریم، بیژن سلیمان‌پور گفت: در راستای تداوم و استمرار خدمت‌رسانی به مردم این شهرستان و با عنایت به نامگذاری امسال به عنوان اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی از سوی مقام معظم رهبری، ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی و سلامت از سوی معظم‌له و اهداف، برنامه‌ها و خط‌مشی‌های دولت تدبیر و امید، فرمانداری رباط کریم منشور کاری این شهرستان را در 28 بند تدوین و به ادارات ابلاغ کرده است.

وی افزود: توجه به حقوق شهروندی و رعایت دقیق منشور حقوق شهروندی دولت یکی از نکات مورد تاکید در این منشور است.

فرماندار رباط کریم ادامه داد: اتخاذ راهکارهای مناسب برای پیاده کردن ارزش‌های اجتماعی، فرهنگی و مذهبی به عنوان قواعد زندگی مشترک و مسالمت‌آمیز در جامعه از دیگر بندهای منشور کاری رباط کریم است.

سلیمان‌پور احترام به تنوع قومی، فرهنگی و مذهبی، اعتلای معرفت دینی، توسعه فرهنگ قرآنی و تقویت فرهنگ مدیریت جهادی را از جمله مسائل مطرح شده در این منشور عنوان کرد.

وی ادامه داد: در این منشور، تکریم و تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و توجه جدی به مسائل و دغدغه‌های آنان سرلوحه اقدامات و برنامه‌های دستگاه‌های اجرایی و دولتی شهرستان رباط کریم ذکر شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان رباط کریم با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران برای توسعه این شهرستان تصریح کرد: رفع موانع موجود بر سر راه سرمایه‌گذاری بخش خصوصی، اتخاذ سیاست‌های تشویقی و تسهیلی و ایجاد زمینه فعالیت سرمایه‌گذاران در اجرای طرح‌ها باید مدنظر همه مسئولان این شهرستان قرار گیرد.

وی اضافه کرد: توجه به اصل صرفه‌جویی، تلاش برای حفاظت محیط زیست، حمایت از روحیه نوآوری، تکریم ارباب رجوع و توسعه بخش‌های صنعتی و کشاورزی در منشور کاری ادارات شهرستان رباط کریم مورد توجه قرار گرفته است.

سلیمان‌پور با تاکید بر اطلاع‌رسانی شفاف و صحیح از عملکرد سازمانی و لزوم تعامل مناسب و سازنده با رسانه‌ها و مطبوعات و تقویت مجاری ارتباطی دوسویه با مردم گفت: ادارات این شهرستان بر مبنای این منشور باید در این زمینه تلاش کنند.

انتهای پیام/م

منبع: خبرگزاري فارس




تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن