تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 30 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تسبيحات فاطمه زهرا عليهاالسلام در هر روز پس از هر نماز نزد من محبوب تر از هزار ركعت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817167802




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بايد پيمانكاران قوي و متعهد در شهرداري اهواز بكار گرفته شوند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۱۴:۶ب.ظ)
بايد پيمانكاران قوي و متعهد در شهرداري اهواز بكار گرفته شوند شهردار اهواز در جلسه شوراي معاونين شهرداري گفت: مهم ترين موضوع ما در سال جاري، طبق فرمايش مقام معظم رهبري،مديريت جهادي است كه بايد در كليه كارها نمود داشته باشد و شروع آن بستن قراردادهاي جديد در حوزه خدماتي و عمراني است.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد خلف موسوي با بيان اين مطلب گفت: در شهرداري مشكلي به نام تامين اعتبار وجود ندارد و تلاش مي كنيم همه درآمدها را محقق كنيم.
وي ادامه داد: در استان خوزستان در فصل گرما و تابستان كارها رونق چنداني ندارد و اين متاسفانه تبديل به يك عادت شده كه اين موضوع با فرمايش رهبر انقلاب در خصوص مديريت جهادي منافات دارد. بايد رخوت ايام تابستان و فصل گرما شكسته و كارها با جديت پيگيري شود. در نتيجه بايد قراردادها و كمرها را ببنديم و با همت مضاعف كارها را به صورت ضابطه مند و قانونمند انجام دهيم. البته قانونمند و ضابطه مند كردن كارها با پيشرفت آن منافاتي ندارد.
شهردار اهواز ادامه داد: اداره قراردادها بايد ارتباط مطلوبي با مناطق داشته باشد و از طريق همدلي كارها را به پيش ببرد كه اين امر مستلزم انتخاب پيمانكاران قوي و متعهد است تا كار را به خوبي به پيش ببرند.
شهردار اهواز تصريح كرد: 431 ميليارد تومان درآمدزايي داشتيم و خوشبختانه نگراني از بابت درآمد نداريم در نتيجه پروژه هايي كه موجب رضايت و خواسته شهروندان هستند بايد اجراء شوند. ضروري است كه مديران مناطق با انتخاب مشاوري كه صرفا كارش فكر كردن و ارائه طرح و برنامه باشد پروژه هاي خوبي را به مرحله اجراء درآورند.
سيد خلف موسوي با تاكيد بر اين موضوع كه عمليات آسفالت و لكه گيري معابر بسياري از مناطق بايد به صورت مطلوب انجام شود گفت: نبايد زمان حفاري ها طولاني شود. چون طولاني شدن زمان حفاري ها موجب نارضايتي مردم مي شود كه نياز است اكيپ هاي آسفالت هميشه بصورت آماده باش فعال باشند.
وي همچنين درخصوص گلكاري و فضاي سبز سطح شهر گفت: مناطق در آبياري فضاي سبز ضعيف عمل مي كنند كه بايد اين مشكل رفع شود و در اين خصوص بايد جلساتي تشكيل شود. تا ميادين شهر هميشه گل كاري باشند. يكي از اولويت هاي ما پروژه آب خام است كه با توجه به اهميت فضاي سبز لازم است از پيمانكاران قوي جهت آبياري اين بخش استفاده شود تا در اين زمينه تحول اساسي در شهر صورت گيرد.
شهردار اهواز با تاكيد بر حضور به موقع مديران در محل كار اظهار داشت: بسياري از كارها با ارتباطات و تعامل حل شدني هستند.مديران مناطق بايد مقامات ارشد منطقه خود را بشناسند و از نظرات و پيشنهادات آنها در اجراي مطلوب كارها استفاده كنند زيرا هدف ما اين است كه كارها به خوبي پيش رود.
وي همچنين بر ساماندهي تابلوهاي اسامي خيابان ها و تعيين تكليف اسامي خيابانهاي بدون نام تاكيد كرد و گفت: استراتژي بنده براي نامگذاري خيابان ها و ميادين سطح شهر، اسامي ائمه اطهار (ع)، علما، مجتهدين، شهدا، سرداران شهيد و شخصيت هاي كشوري و اسلامي كه شهره عام هستند مي باشد.
سيد خلف موسوي در ادامه سخنان خود گفت:پروژه هايي مانند زيرگذر خيابان جوادالائمه، خيابان پهلوان، ميدان ورودي سوسنگرد و كشتارگاه دام شهرداري اهواز آماده بهره برداري و يا اجراء هستند.
وي بر پيشگيري از تحميل نيروهاي كارگري به بدنه شهرداري اهواز تاكيد كرد و گفت: در شهرداري استخدامي صورت نمي گيرد. تحميل نيرو، يعني تحميل هزينه به شهرداري كه اين امر مطلوبي نيست.
در پايان سيد خلف موسوي از تشكيل جلسات منظمي براي پايش طرح هاي عمراني در شهرداري اهواز خبر داد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن