تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 31 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):سه چیز از نشانه های یقین هستند: کوتاهی آرزو، اخلاص در عمل، بی رغبتی به دنیا
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1817193386




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازگشت نیروهای بازنشسته به شهرداری اهواز ممنوع شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

حاشیه های سی و ششمین جلسه شورای شهر اهواز ؛ بازگشت نیروهای بازنشسته به شهرداری اهواز ممنوع شد اهواز-ایرنا- اعضاء شورای شهر اهواز با طرح ممنوعیت به کارگیری و بازگشت نیروهای بازنشسته شهرداری و اعطاء دو پست کاری به مدیران شهرداری موافقت کردند.


به گزارش خبرنگار ایرنا عصردوشنبه در سی و ششمین جلسه شورای شهر اهواز در محل سالن جلسات این شورا ˈعلی ناصریˈ عضو شورای شهر اهواز در خصوص ممنوعیت بازگشت نیروهای بازنشسته شهرداری اهواز گفت: در بسیاری از موارد شاهد به کارگیری افراد بازنشسته به عنوان مشاور در شهرداری بوده ایم در حالی که این افراد هیچ کارایی در مجموعه شهرداری ندارند.
ˈسید جواد رضوی ˈدیگر عضو شورای شهر اهواز نیز با اشاره به اینکه هیچ عزمی برای اصلاح نیرو در بدنه شهرداری اهواز وجود ندارد بیان کرد: بسیاری از نیروهای متخصص و جوانان بیکار وجود دارند که می توانند به شهرداری اهواز کمک کنند.
در ادامه معاون اداری مالی شهرداری اهواز با بیان اینکه هدف اصلی شهرداری کاهش نیروهای غیر ماهر و حرکت به سوی کیفی سازی است گفت: در سه سال گذشته بیش از یک هزار و 500 نفر از نیروهای شهرداری اهواز پیش از موعد بازنشسته شده اند.
ˈمحسن بشیری ˈ از اعضاء شواری شهر اهواز خواست با بکارگیری برخی از نیروهای بازنشسته متخصص که برای شهرداری اهواز موثر هستند به عنوان مشاور شهردار موافقت کنند.
ˈهوشنگ شیرمردی ˈدیگر عضو شورای شهر اهواز نیز گفت: اگر شهردار اهواز قصد استفاده از نیروهای بازنشسته ماهر شهرداری با عنوان مشاور را دارد می تواند در قالب لایحه ای این درخواست را برای بررسی به شورای شهر ارائه دهد.
وی افزود: اعضاء شواری شهر اهواز با بازگشت به کار نیروهای بازنشسته شهرداری مخالف هستند و بر اساس قانون تنها جانبازان 25 درصد به بالا می توانند پس از بازنشستگی مجدداً بازگشت به کار داشته باشند.
*ˈزیبا صالح پور ˈدیگر عضو شواری شهر اهواز نیز با اشاره به تولد حضرت فاطمه (س) و روز زن از شهردار اهواز خواستار تسریع در اجرای پروژه های مختص به بانوان در شهر اهواز شد.
وی افزود: با توجه به اینکه در بودجه سال جاری شهردرای اهواز اعتباراتی به پروژه های عمرانی ویژه بانوان اختصاص یافته ، بانوان عضو شورای شهر اهواز این توقع را دارند که پروژه هایی مانند پارک بانوان اهواز هرچه زودتر به پایان برسد.
این عضو شورای شهر اهواز باردیگر بر مشکلات فاضلاب شهر اهواز اشاره کرد و گفت: بار دیگر شاهد این هستیم که مشکل فاضلاب در اکثر مناطق شهر اهواز شدت گرفته است.
صالح پور بر حل این مشکل با حضور نمایندگان مردم شهر اهواز در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و گفت: در هشت ماه گذشته که شورای شهر اهواز فعالیت خود را آغاز کرده است حتی یک جلسه مشترک بین اعضاء شورای شهر و نمایندگان مردم شهر اهواز در مجلس برگزار نشده است.
وی با اشاره به اینکه نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی تمایلی به برگزاری نشست با اعضاء شورای شهر ندارند گفت: امیدواریم در نزدیک ترین زمان ممکن این جلسه برگزار شود تا بتوانیم با همکاری یکدیگر مشکلات مردم شهر اهواز را رفع کنیم.
*ˈسید جواد رضوی ˈنیز در نطق پیش از دستور جلسه سی و ششمین جلسه شورای شهر با اشاره به نام گذاری امسال به نام ˈاقتصاد و فرهنگ با عزمی ملی و مدیریت جهادیˈ گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی با تامل در وضعیت کنونی کشور و ظرفیت های موجود در جامعه و واقعیت های جامعه جهانی، با رویکرد توسعه و سعادت جامعه امسال را سال اقتصاد و فرهنگ با عزمی ملی و مدیریت جهادی نام گذاری کرده اند.
*در ادامه ˈحاتم پرویزی ˈ نماینده مردم کوی رمضان از رییس و اعضاء شورای شهر اهواز برای حمایت از شهردار منطقه هفت شهرداری اهواز برای بهسازی خیابان اصلی کوی رمضان قدردانی کرد.
وی افزود: مردم این منطقه به حقوق شهروندی خود آگاه هستند و می دانند در ازای خدمات ارائه شده از سوی شهرداری باید عوارض پرداخت کنند و برای حمایت از شهرداری به این وظیفه خودعمل می کنند.
*در ادامه اساسنامه شورایاری شهر اهواز مورد بررسی قرار گرفت که اعضاء شورای شهر با کلیات این طرح موافقت کرده و معین شد که اشکالات مطرح شده از سوی برخی از اعضاء شورا در خصوص بندهایی از این اساسنامه در کمیسیون فرهنگی شورای شهر مورد بازنگری مجدد قرار گیرد.
*انتخاب دو نفر از اعضاء شورای شهر اهواز برای عضویت در شورای عالی سرمایه گذاری شهرداری اهواز از دیگر طرح های مطرح شده در این جلسه بود که اعضاء شورای شهر با انتخاب ˈهوشنگ شیرمردی ˈو ˈاحمد باورساد ˈبه عنوان نمایندگان شورای شهر در شورای عالی سرمایه گذرای شهرداری اهواز مخالفت کردند.
ˈسید جواد رضویˈ عضو شورای شهر اهواز در این خصوص گفت: تاکنون تمامی انتخاب های شورا بر اساس نظر تمامی اعضاء انجام شده و این بار نیز باید به همین شکل باشد.
در ادامه ˈشیرمردیˈ به دلیل مخالفت اعضاء با انتخاب وی از عضویت در این شورا انصراف داد و ˈ باورساد ˈنیز به نفع ˈجانعلی خورشیدیˈ دیگر عضو شورای شهر اهواز از عضویت در این شورا انصراف داد.
پس از این ˈآذر زمانپورˈ، ˈجانعلی خورشیدی ˈ،ˈسید مهدی آلبوشوکه ˈکاندید عضویت در شورای عالی سرمایه گذاری شهرداری اهواز شدند که در این زمان ˈرامی علاسوندˈ رییس شورای شهر اهواز اعلام داشت ؛به دلیل اینکه ˈحسین حیدریˈ دیگرعضو شورای شهر اهواز در سفر به کربلا بوده و ممکن است وی نیز قصد عضویت در این شوار را داشته باشد رای گیری در این خصوص را به جلسه بعد شورا موکول کرد.
*در این جلسه همچنین مشکل ساکنین پشت بیمارستان مهر اهواز در منطقه کیانپارس در جلسه شورای شهر اهواز مورد بررسی قرار گرفت.
در این خصوص ˈغلامرضا سبزعلی ˈعضو شورای شهر اهواز گفت: 12 خانه در پشت بیمارستان مهر اهواز وجود داشت که حدود 5 سال قبل برای ساخت جاده ساحلی، شهرداری اهواز شبانه اقدام به تخریب این خانه ها کرد در حالی که حتی به مردم اجازه تخلیه وسایل خانه هایشان نیز داده نشد.
وی افزود: در حالی که فرمانداری اهواز با پرداخت قیمت زمین ها به مالکین موافقت کرده است اما شهرداری حاضر به پرداخت حق و حقوق مالکین نیست.
سبزعلی گفت: پنج تا شش نفر از مالکین به جای زمین هایشان به اجبار زمین هایی را از شهردرای در مناطقی دور افتاده گرفته اند و این در حالی است که همین زمین ها نیز در برخی موارد معارض داشت و یا فاقد سند هستند.
وی افزود: این در حالی است که مالکین فعلی حتی حاضر به دریافت مبالغ زمین های خود بر اساس کارشناسی سال 87 هستند.
در ادامه معین شد که ˈزیبا صالح پورˈ با هماهنگی با سازمان بازرسی استان این پرونده را به سرانجام برساند.
*لایحه کمک به برگزاری یادواره شهدای پاسدار امام حسین(ع) نیز در شورای شهر اهواز مورد بررسی قرار گرفت و اعضاء شورای شهر اهواز با کمک 150 میلیون ریالی به برگزاری این مراسم موافقت کردند.
7161/538
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




01/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن