تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيبت كردن در (نابودى) دين مسلمان مؤثرتر از خوره در درون اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820243390




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

همایش علمی پژوهشی خلیج فارس در تربت حیدریه برگزارشد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

همایش علمی پژوهشی خلیج فارس در تربت حیدریه برگزارشد تربت حیدریه - ایرنا - همایش علمی و پژوهشی خلیج فارس روز یکشنبه در تربت حیدریه برگزار شد.


دبیر همایش مزبور در حاشیه برگزاری آن به خبرنگار ایرنا گفت: این همایش با همکاری دانشگاه تربت حیدریه و با هدف فراهم ساختن زمینه های مطالعات کاربردی در مقابله با بدعت گذاری های غرب و همپیمانانش برگزار شده است.
ˈآرزو علومی بایگیˈ افزود: تحقق اهداف فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در جهت حفظ تمامیت ارضی و پاسداشت ارکان هویتی از دیگر اهداف برگزاری این همایش می باشد.
وی اظهار داشت: 520 مقاله و اثر علمی و پژوهشی از سراسر کشور توسط دانشجویان و پژوهشگران به دبیرخانه این همایش ارسال شده که پس از ارزیابی توسط اساتید متخصص درحوزه خلیج فارس، 206 مقاله مورد پذیرش قرار گرفت.
علومی بایگی گفت: مقالات مزبور در موضاعات بررسی مسایل فرهنگی، اجتماعی، تاریخی و باستان شناسی، جغرافیایی و محیط زیست، فرهنگ، هنر و معماری خلیج فارس می باشد که در قالب یک کتاب به چاپ رسیده است./2
2691 /664
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن