تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):براى بهشت درى است‏بنام (ريان) كه از آن فقط روزه داران وارد مى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820297673




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دهمین همایش ملی علمی- پژوهشی خلیج فارس برگزار می شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

دهمین همایش ملی علمی- پژوهشی خلیج فارس برگزار می شود تهران - ایرنا - دهمین همایش ملی علمی- پژوهشی خلیج فارس به مناسبت روز ملی خلیج فارس در روزهای نهم و دهم اردیبهشت ماه در استان هرمزگان برگزار می شود.


به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی مرکز گردشگری علمی-فرهنگی دانشجویان ایران(istta)، دهمین همایش ملی علمی- پژوهشی خلیج فارس به منظور تحقق اهداف فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران درجهت حفظ تمامیت ارضی و پاسداشت ارکان هویتی و نیز شناخت و بررسی ابعاد سیاسی، اجتماعی ، فرهنگی و زیست محیطی خلیج فارس برگزار خواهد شد.
این همایش در دهمین دوره برگزاری خود به بررسی مسائل جغرافیایی و محیط زیست، اجتماعی، تاریخی و باستان شناسی و فرهنگ و معماری خلیج فارس می پردازد.
نتایج این پژوهش ها، ضمن ارائه راه حل های مناسب به منظور رفع نگرانی های موجود فرهنگی، اقتصادی و زیست محیطی، زمینه ساز صلح و توسعه پایدار خلیج فارس و حفظ، پاسداشت و تداوم فرهنگ و تمدن ایرانی در سطح مطالعات دانشجویی خواهد شد.
این همایش با همکاری مرکز گردشگری علمی فرهنگی دانشجویان ایران وابسته به جهاددانشگاهی، معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری هرمزگان و جهاددانشگاهی هرمزگان برگزار خواهد شد .
همچنین، از مهمترین برنامه های این همایش، قرائت پیام رئیس جمهور به دهمین همایش ملی علمی-پژوهشی خلیج فارس، رونمایی از کتاب دوجلدی مجموعه مقالات همایش خلیج فارس، رونمایی از تابلو هنری حدیث پیامبر اکرم (ص) در مورد خلیج فارس منقش به خاکهای رنگی جزیره هرمز خواهد بود.
دهمین همایش ملی علمی-پژوهشی خلیج فارس همزمان با روز ملی خلیج فارس و با هدف گرامیداشت این روز نهم و دهم اردیبهشت ماه در استان هرمزگان برگزار می شود.
علمی (1)**1354**1599
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




01/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن