تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):منافق، بى شرم، كودن، چاپلوس و بدبخت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820915525




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیریت مصرف بهینه آب در کهگیلویه و بویراحمد ضروری است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیریت مصرف بهینه آب در کهگیلویه و بویراحمد ضروری است گچساران - ایرنا - مدیرکل آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد گفت: مدیریت مصرف آب در این استان با توجه به در پیش بودن فصل گرما و احتمال افزایش میزان مصرف آب مشترکان ضروری است.


سید علی لدنی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به کاهش میران بارندگی های امسال در کهگیلویه و بویراحمد نسبت به سال گذشته و به دنبال آن کم شدن منابع آب های زیرزمینی مشترکان با مصرف بهینه آب و گزارش فوری شکستگی های لوله آب این شرکت رابرای جلوگیری از جیره بندی آب یاری کنند.
وی نصب شیرهای کاهنده به ویژه در حمام و آشپزخانه، خودداری از استفاده از آب آشامیدنی برای شست و شوی خودرو و فرش و عدم استفاده از انشعابات غیرمجاز از راهکار های مدیریت مصرف بهینه آب است.
مدیرکل آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به انتقال آب آشامیدنی از 13 کیلومتری شهر یاسوج، 18 کیلومتری شهر دوگنبدان و 22 کیلومتری شهر دهدشت مسافت طولانی انتقال را از عواملی دانست که هزینه های اضافی بر دولت تامین می کند.
وی نوسازی شبکه های فرسوده، تکمیل و رفع نقص طرح آبرسانی از سدکوثر به شهر دوگنبدان را از برنامه های اجرایی اولویت دار این شرکت در سال 93 اعلام کرد.
لدنی تصریح کرد: فرهنگ سازی برای کاهش مصرف بی رویه ، پیشگیری استفاده از انشعاب های غیرمجاز ، جمع آوری مطالبات حق انشعاب و آب بها از دیگر برنامه های اولویت دار آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد است.
شرکت آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد 128 هزار مشترک آب دارد.
8143/671
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




14/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن