تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خنديدنِ بى تعجّب [و بى جا] يا راه رفتن و سخن گفتنِ بى ادبانه بپرهيز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812908628




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمايت از دانش‌آموزان آسيب ديده اعتياد براي ادامه تحصيل توسط خيرين


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ (۲:۱۸ق.ظ)
حمايت از دانش‌آموزان آسيب ديده اعتياد براي ادامه تحصيل توسط خيرين رييس جامعه خيرين مدرسه‌ساز با بيان اينكه حمايت از دانش‌آموزان اساس كار جامعه خيرين مدرسه‌ساز است، گفت: از دانش‌آموزان آسيب‌ديده و فاقد امكانات براي ادامه تحصيل حمايت مي‌كنيم.
به گزارش خبرگزاري موج، دكتر محمدرضا حافظي با بيان اينكه تعامل آموزش و پرورش و سازمان نوسازي با جامعه خيرين اساس موفقيت اين مجمع بوده است، گفت: بايد در مردم انگيزه لازم براي مشاركت ايجاد شود ،جامعه خيرين مدرسه‌ساز طي 16 سال گذشته توانسته با حركت نوعي كه انجام داد مشاركت خيرين را به درستي جلب كند و در شرايطي كه دانش آموزان در مدارس چهار نوبته تحصيل مي‌كردند بسترهاي آموزشي براي آنها فراهم شد.
وي با تاكيد براينكه جامعه خيرين مدرسه ساز يك الگوي موفق و قابل عرضه به تمام تشكل‌هاي مردمي است، اظهار كرد: تعامل خوب آموزش و پرورش و جامعه خيرين با نيكوكاران توانسته الگويي موفق از مشاركت مردمي را رقم بزند و اين جامعه آمادگي كامل براي ارايه تجربيات موفق خود به تشكل‌هاي ديگر از جمله تشكل‌هاي مرتبط با اجتماعي كردن مواد مخدر به وزارت كشور منتقل كند تا وزارت كشور اين تجربيات را در اختيار ديگران قرار دهد.
رييس جامعه خيرين مدرسه ساز با تاكيد بر اينكه همواره اساس كار اين مجمع دانش آموزان بوده از استقبال حمايت از دانش آموزان آسيب ديده اعتياد براي ادامه تحصيل خبر داد و افزود: بايد شرايطي را فراهم كنيم كه دانش‌آموزان فاقد امكانات، به هر دليلي از امكانات آموزشي برخوردار باشند و تا پايان دوره تحصيل در مدارس بمانند لذا نه تنها از اين دانش‌آموزان حمايت مي‌كنيم بلكه معتقديم همه جامعه بايد در برابر اين قشر احساس مسووليت داشته باشند.
حافظي بخشي از اجتماعي كردن موضوع مواد مخدر را منوط به مشاركت مردم دانسته و عنوان كرد: هر كجا كه مردم به كمك دولت آمده‌اند، شاهد اتفاقات خوبي بوديم كه تشكيل جامعه خيرين مدرسه‌ساز در سطح كشور و حتي جلب مشاركت ايرانيان خارج از كشور يكي از اين مشاركت‌هاي قابل دفاع و بي‌نظير در سال‌هاي بعد از انقلاب است و نيكوكاران توانسته‌اند با يك مشاركت بي نظير يك معضل بزرگ را حل كرده و به يك الگو تبديل شوند كه اميدوارم شاهد اتفاقات خوبي در اين حوزه نيز باشيم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 51]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن