تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حقيقت ايمان اين است كه حق را بر باطل مقدم دارى، هر چند حق به ضرر تو و باطل به نفع ت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820550018




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تشکیل زنجیره انسانی 500 نفر از دانش‌آموزان بندر خمیر در حمایت از خلیج همیشه فارس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: به مناسبت روز ملی خلیج‌فارس برگزار شد: تشکیل زنجیره انسانی 500 نفر از دانش‌آموزان بندر خمیر در حمایت از خلیج همیشه فارس خبرگزاری پانا: هم زمان با 10 اردیبهشت و روز ملی خلیج‌فارس دانش‌آموزان و فرهنگیان شهر خمیر با تشکیل زنجیره انسانی حمایت خود را از نام خلیج‌فارس اعلام نمودند.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۱۰ ارديبهشت ساعت 14:50



به گزارش خبرگزاری پانا، صبح امروز بیش از 500 نفر دانش‌آموز و فرهنگی در کنار سواحل نیلگون خلیج و جنگل‌های زیبای حرا تشکیل حلقه انسانی دادند.

مدیر آموزش و پرورش بندر خمیر در حاشیه این مراسم بیان داشت: خلیج‌فارس با توجه اسناد و مدارک کهن نامی جز خلیج‌فارس نداشته است و این آبراه میراثی تاریخی و گران‌بها است.

وی با اشاره به نقش مرزنشینان در دفاع از نام و تمامیت ارضی کشور گفت: هر ساله برنامه‌هایی ویژه در استان هرمزگان به این مناسبت برگزار می‌شود و هدف آن شناساندن نام خلیج‌فارس به مجامع بین‌المللی و جهانیان است.

مدیر آموزش و پرورش خمیر با تاکید بر نقش فرهنگیان در آگاهی بخشیدن به حقایق تاریخی و ملی تاکید کرد: دانش‌آموزان با آشنایی کامل از حقایق و وقایع می‌توانند در مقابل تحریف‌ها و وارونگی اطلاعات حرکت درستی اتخاذ نمایند.
در این مراسم 500 دانش‌آموز از 8 مدرسه با تشکیل زنجیره انسانی و در دست داشتن نام خلیج‌فارس این روز ملی را گرامی داشتند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 48]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن