تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):ساعتى عدالت بهتر از هفتاد سال عبادت است كه شب‏هايش به نماز و روزهايش به روزه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820210058




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سوم خرداد سند مقاومت مردم در دوران دفاع مقدس است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

سوم خرداد سند مقاومت مردم در دوران دفاع مقدس است نهاوند -ایرنا- معاون فرماندار نهاوند گفت:مقاومت اسطوره ای مردم ایران در سوم خرداد ماه سال 1361برای آزاد سازی خرمشهر برگ زرینی از تاریخ مقاومت این ملت است .


به گزارش ایرنا ˈخدایار ظفریˈ روز شنبه در ستاد هماهنگی گرامیداشت سالروز حماسه آزاد سازی خرمشهر افزود:حماسه آزاد سازی خرمشهر نماد مقاومت و ایثار مردم ایران در برابر دشمنان اسلام بود که در سایه همدلی ، اعتقاد و ایمان مردم به خداوند صورت پذیرفت.
وی افزود: بدون شک اگر حضور مخلصانه مردم در این صحنه نبود، پیروزی توسط رزمندگان اسلام حاصل نمی شد و لازم است این روز که نماد غرور ملی است با حضور مردم در صحنه پاس داشته شود.
ظفری افزود: حماسه خرمشهر یک سرمایه بزرگ اجتماعی و ملی است که نباید گذاشت در گذر حوادث به فراموشی سپرده شود زیرا برای خلق این حماسه هزاران نفر از بهترین جوانان این کشور جان خود را فدا کردند تا عظمت ملت ایران در تاریخ به ثبت رسد.
وی از دستگاههای عضو ستاد خواست با احساس مسئولیت و ادای دین در برابر شهدای حماسه ساز ،با برنامه ریزی هر چه بهتر برای گرامیداشت این ایام غرور آفرین در مسیر ترویج فرهنگ جهاد و ایثار و شهادت تلاش کنند و زمینه انتقال این فرهنگ ماندگار را به نسل جوان فراهم سازند.
در این جلسه نمایشگاه دفاع مقدس ،ایستگاهای صلواتی ،دیدار با خانواده های شهدای عملیات آزاد سازی خرمشهر، برگزاری مسابقات ورزشی و انشا نویسی در مدارس از مهمترین برنامه های سالروز آزاد سازی خرمشهر اعلام شد.
7526/575
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن