تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 23 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس از مرد يا زن مسلمانى غيبت كند، خداوند تا چهل شبانه روز نماز و روزه او را نپذ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1806365937




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شیوه ها و روشهای دوران دفاع مقدس بکار گیریم و برمشکلات اقتصادی فائق آییم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

رییس کل دادگستری فارس : شیوه ها و روشهای دوران دفاع مقدس بکار گیریم و برمشکلات اقتصادی فائق آییم شیراز - ایرنا ، رییس کل دادگستری استان فارس خاطرنشان کرد : باید عزم ملی و مدیریت جهادی را ارجح دانسته و همان ، شیوه ها و روش های مدیریتی دوران جبهه و جنگ را پیش گرفته تا بر مشکلات اقتصادی فائق بیائیم .


به گزارش خبرنگار ایرنا ، ذبیح الله خداییان امروز در اولین نشست شورای قضایی استان فارس با بیان اینکه مقام معظم رهبری با مشخص کردن شعار سال نقشه راه را در سال 1393 تعیین فرموده اند افزود: عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری منجر به شکوفایی و رشد فرهنگی و اقتصادی جامعه خواهد شد.
رییس شورای قضایی استان فارس با بیان اینکه اولویت و ارجحیت برنامه های فرهنگی در کلام رهبر معظم انقلاب نمود ویژه ای دارد تأکید کرد : برنامه ریزی در سایر حوزهای سیاسی و اقتصادی نیاز به فرهنگ سازی دارد.
خدائیان همچنین راهکار برون رفت از رکود اقتصادی را اقتصاد مقاومتی خواند و افزود : همانطور که رهبر فرزانه انقلاب فرمودند اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصادی که متکی بر توانای های داخلی، دانش محور و در تعامل با دنیای خارج باشد.
وی ادامه داد : باید تلاش کنیم که این فرهنگ را در بین مردم ایجاد کنیم که می توان با تکیه بر داشته های خود کشور را اداره نماییم .
خدائیان در ادامه یکی از اهداف شوم استکبار جهانی که در قالب جنگ رسانه ای و تبلیغاتی گسترده در دستور کار آنان قرار دارد را از بین بردن اعتماد به نفس مردم خواند و افزود : استکبار در تلاش است تا این باور را عمومیت دهد که اقتصاد کشور ها راهی جز وابستگی به اقتصاد لیبراستی ندارد.
رییس کل دادگستری استان فارس در جمع اعضای شورای قضایی استان همچنین تأکید کرد مسئولان در کنار آحاد مردم جامعه باید همانند دوران دفاع مقدس این بار در جهاد اقتصادی شرکت نمایید و یکی از وظایف عمده در این مسیر شناسایی ظرفیت ها و توانمندیهای داخلی و بهره گیری صحیح از این توانایی ها و فراهم نمودن زمینه همکاری مردم در به فعلیت رساندن ظرفیت های بالقوه جامعه و رفع موانع وشکوفایی اقتصادی جامعه است .
رییس شورای قضایی استان فارس در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش تأثیر گذار دستگاه قضایی در جهاد اقتصادی بیان داشت : از جمله مهمترین این اقدامات مبارزه قاطع با پدیده قاچاق کالاست که علاوه بر نابودی تولیدات داخلی کشور به سمت مصرف گرایی سوق داده و حتی سلامت و بهداشت جامعه را به مخاطره انداخته است .
وی دیگر اقدامات دستگاه قضایی را ایجاد امنیت پایدار نامید که بستر رشد و توسعه اقتصادی را فراهم می کند و افزود: حمایت از سرمایه گذاری مشروع و سرمایه گذارانی که با هدف شرکت در جهاد اقتصادی پا به این عرصه گذاشته اند از اهداف دستگاه قضایی در سال 1393 خواهد بود .
رییس کل دادگستری فارس مبارزه با رانت اقتصادی و فساد مالی در دستگاه های اداری و مسئولانی که در مسیر سرمایه گذاری مشروع مانع تراشی می کنند نیز از دیگر اقدامات برنامه ریزی شده در امسال خواند و افزود : مبارزه با گران فروشی احتکار و کم فروشی نیز نقش مهمی در ساماندهی شرایط اقتصادی کنونی خواهد داشت .
رییس کل دادگستری استان فارس با اشاره به اقدامات مؤثر مجموعه قضایی فارس در سال گذشته بخصوص در بحث حمایت از سرمایه گذاری اظهار داشت : دادگستری استان فارس با ورود به موقع به مباحث سرمایه گذاری در استان و کمک به متولیان امور اقتصادی در رفع مشکلات و جلوگیری از ورشکستگی و تعطیلی واحدهای تجاری و تولیدی اقدامات مؤثر و مفیدی را به سرانجام رساند و به نحوی که رییس اتاق بازرگانی کشور به لحاظ عملکرد مناسب و مؤثر دادگستری فارس از زحمات مدیریت دادگستری استان تقدیر کرد.
در نشست شورای قضایی استان سه کارگروه عملیاتی در خصوص مبارزه با فساد اقتصادی و تأمین سلامت اداری ، ترویج فرهنگ قانون مداری و همچنین مبارزه با قاچاق کالا و ارز با نظارت مستقیم شورای قضایی تشکیل شد.
این سه کارگروه با مسئولیت شورای قضایی استان و همکاری اداره کل بازرسی استان فارس ، معاونت پیشگیری از وقوع جرم و دادگاه انقلاب اسلامی شیراز و سایر نهادها و سازمان های متولی اقدامات مستقیم و عملیاتی را در راستای تحقق شعار سال در دستور کار خود قراردهد.ک/2
677
انتهای پیام /*
Contact the editor:

[email protected]




02/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن