تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مهدى طاووس بهشتيان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821169707




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدیرحج و زیارت فارس:زائران بیت الله الحرام از بازارگردی بپرهیزند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

مدیرحج و زیارت فارس:زائران بیت الله الحرام از بازارگردی بپرهیزند شیراز- ایرنا- مدیر سازمان حج و زیارت استان فارس گفت: زائران حج و بیت الله الحرام باید رهنمودهای مقام معظم رهبری و آداب زیارت را سرلوحه امور خود قرارداده و از بازارگردی بپرهیزند.


به گزارش ایرنا محمد آزاد روز شنبه در همایش اعزام زائران عمره مفرده در شیراز بیان کرد: زائرین به عنوان سفیران نظام مقدس جمهوری هستند که برای بهره مندی بیشتر از این سفر معنوی، باید به مناسک حج توجه ویژه کنند.
وی افزود: زائران باید به مناسک و آداب زیارت بیت الله الحرام از جمله حجاب اسلامی، اخلاق نیکو، رعایت مسایل شرعی توجه مضاعف داشته باشند تا از فضای حضور در مکان های مقدس استفاده مناسب کنند.
آزاد با بیان اینکه زائران ایرانی باید موارد پیش بینی شده از سوی عربستان را رعایت کنند اظهارداشت: زائران کشور ایران باید در رعایت مسایل دینی درسفرهای معنوی حج عمره و تمتع پیشتاز باشند که شرکت در نمازهای جماعت از مهمترین برنامه های این سفرها است.
وی اضافه کرد: سازمان حج و زیارت درصدد ارائه خدمات مناسب و درخورشان به زائران ایران هست که اقدمات مناسبی در این زمینه در سالجاری انجام شده است.
آزاد ادامه داد: با پیگیری های مسوولان سازمان حج و زیارت امسال اقدامات ارزشمندی از جمله افزایش بیش از 67 درصدی در اعزام عمره، افزایش مناسب حج تمتع و عتبات عالیات و کاهش قیمت ها در حج تمتع و عمره انجام شده است.
در این همایش که با حضور زائرین اعزام های 16 اردیبهشت الی دوم تیرماه جاری برگزار شد، زائران شهر شیراز به صورت نمادین با اعمال حج عمره مفرده آشنا شدند. ک/2
7382/ 667
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


فرهنگ و هنر

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن