تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 10 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813311334




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شوراهای اسلامی حلقه اتصال مردم و مسوولان هستند


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا:

فرماندار ایرانشهر: شوراهای اسلامی حلقه اتصال مردم و مسوولان هستند ایرانشهر، زاهدان- ایرنا- معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر گفت: شوراهای اسلامی حلقه اتصال مردم و مسوولان در جامعه هستند.


به گزارش روز شنبه ایرنا، ˈنبی بخش داودیˈ در آیین تجلیل از اعضای شوراهای اسلامی شهر، بخش و روستا، تشکیل شوراهای اسلامی را از مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی در حوزه مشارکت اجتماعی مردم دانست و گفت: شوراها از ابزارهای کارآمد نظام برای حضور موثر و مشارکت گسترده آحاد جامعه در سرنوشت خود و بستر مناسبی برای تحقق حاکمیت مردم و تجلی اراده عمومی هستند.
وی با تاکید بر ایجاد فضای نشاط و رضایتمندی در شهر و روستاها گفت: از ظرفیت ها برای توسعه، عمران و آبادانی شهرها و روستاها باید بیشتر استفاده شود.
فرماندار ایرانشهر با اشاره به نقش مهم شوراها درعمق بخشی به فرهنگ ایرانی و اسلامی در جامعه، گفت: شوراها تسهیل کننده و تقویت کننده پیوند بین مسوولان و مردم هستند و موجب ایجاد فضای همدلی و وحدت در جامعه می شوند.
داوودی افزود: اعضای شوراهای اسلامی باید از فرصتی که برای خدمت رسانی به مردم پیدا کرده اند نهایت استفاده را ببرند و در مدت فعالیت خود آثار ماندگاری در ذهن مردم به یادگار بگذارند و جهت حل مسائل و مشکلات و توسعه و عمران مناطق خود تلاش کنند. ک/2
7314/7437 / 653
انتهای پیام /*
: ارتباط با سردبير


[email protected]




13/02/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


اجتماع و خانواده

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن